Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

dinsdag 30 augustus 2011

2 magnolia challenges

Hoi allemaal.

Ik had gedacht dat ik jullie een kaartje zou laten zien met mijn nieuwe kraftin kimmie stempeltje zou laten zien, maar die zal ergens deze week nog wel komen. Want daar ben ik nog niet aan toegekomen.
Wel heb ik een leuk magnolia kaartje gemaakt die tevens aan 2 challenges mee doet.

De een is bijDutch Magnolia Lovers, daar is de opdracht: Kant en lint gebruiken. Nou zoals jullie zien is dat mij gelukt :D

En de andere challenge waar ik aan mee doe is die van Its a Magnolia Challenge en de opdracht daar is: Gebruik de kleur roze (die is volop te vinden :D), gebruik bloemen en vlinders en gebruik een tilda stempel. Nou als het goed is is mij dat ook allemaal gelukt.

Dus ik zal jullie niet langer in spanning houden en zal hem eens laten zien.
























Ben benieuwt wat jullie er van vinden. En nog bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaartje.

Liefs mariska

Ps. Vergeten jullie mijn candy niet? Als je hier klikt: Candy dan zie je wat ik voor jullie in petto heb :D

14 opmerkingen:

  1. Het is een schatje Mariska, hij voldoet inderdaad aan alle gestelde eisen, nu moeten ze enkel nog jouw naam uit de trommel halen zodat je er ook nog een leuke prijs mee wint, het is je in ieder geval gegund !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd van een kaart.
    leuk papier.

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent lekker op dreef zeg! Leuk hoor! En dit kaartje ziet er goed uit. Succes met beide challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje. Leuk dat je meedoet met de challenge van It's a Magnolia Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariska , je hebt een prachtige kaart gemaakt voor onze challenge. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal goed gelukt kan je wel zeggen, erg leuke kaart!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk en gezellig kaartje heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij DML
    Veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie papiertjes en dat vlindertje, zo schattig.

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So pretty Mariska! Such beautiful coloring and papers.
    Jo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mariska,
    Wat een prachtig kaartje zeg!
    Heel erg leuk dat je meedoet met onze DML-Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa