Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 7 augustus 2011

Sketch van Creative Scrappers

Hoi allemaal!!

Ik ben dan toch maar weer poging gaan wagen om mijn scrapalbum van 2010 te vullen.
Heb zelf nog niet echt de "feeling" voor het scrapwerk, maar ik vond een leuke sketch bij Crative Scrappers en ik dacht: laten we eens een poging wagen.
Ik heb jullie tips ook gebruikt van bij mijn vorige layout en heb achter de fotos een papiertje geplakt zodat het net wat meer diepte heeft.

Dit is de sketch:















En dit is mijn uitwerking er van. Het klopt misschien niet helemaal, maar vind hem beter gelukt dan mijn vorige layout.





















Ik hoor wel wat jullie er van vinden he ;) En tips en andere commentaren, graag please!! hahaha.

Liefs en nog een fijne zondag!
Mariska

11 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk en lekker vrolijk. Het matten van de foto's heeft ze goed gedaan. Misschien dat je nog een korte journaling kunt schrijven in het donkerroze vlak linksboven of juist in de lichtroze stroken. Ik vind die bloem met die swirls in de hoek erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er helemaal gezellig en vrolijk uit
    Knap werk hoor
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mariska ik vind je layout heel goed gelukt. Zou het zelf niet beter kunnen doen.
    Heb ook niks met layouts. (nog niet)

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem zeker al VEEL mooier! Mooie hoek en leuk met die linten.Je leert snel. Het journaling idee in de roze stroken vind ik ook een goede suggestie.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende layout mariska
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg leuk geworden! Ik heb in het begin ook geworsteld met layouts haha, maar voor je het weet scrap je er op los! vind vooral die bloem erg mooi linksboven!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie l.o. maar zoals al gezegd is zou een jounrnaling op het lichte rose heel mooi staan

    gr hettyt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een prachtige LO heb je gemaakt Mariska..

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig gemaakt Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig gedaan, en de lay-out is echt super!

    liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fabulous layout Mariska...I love that yummy paper
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa