Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

vrijdag 26 augustus 2011

Kraftin Kimmie

Hoi Allemaal.

Wat een heerlijk knutsel weer. Ik was eigenlijk vandaag van plan om wat te gaan poetsen en opruimen. Dat ga ik zo meteen maar eens doen, want t is nodig. Maar ik heb eerst lekker geknutseld. Met een super leuk stempeltje van Kraftin Kimmie die ik van mijn vriendinnetje Winnie voor mijn verjaardag heb gekregen, met nog wat mooie spulletjes erbij.
Enne...ik was vorige week donderdag met mijn ouders naar Wijchen geweest om naar de hobby winkel te gaan. En daar hadden ze het prachtige Maja Design papier waar ik 3 velletjes van heb gekocht. Die heb ik gebruikt voor dit kaartje.
Ook heb ik het jurkje opnieuw gestempelt op een van de vellen van dit mooie papier en heb ik dat op mijn stempeltje geplakt. Vond het een leuk idee en dan past het perfect bij het papier.

Ik zal mn kaart maar eens gaan showen:



















Ik ben erg benieuwt wat jullie er van vinden.

Liefs mariska

Ojah...vergeten jullie mn candy niet? Ik zou het erg leuk vinden als jullie mee doen. En ik vul hem aan bij 160 volgers :D

13 opmerkingen:

  1. hoi meis
    je kaartje is een beauty
    alles past heel mooi bij elkaar
    helaas heb ik geen tijd om iets te doen
    alle energie die gaat naar mijn bezoekjes aan mijn mannetje in het ziekenhuis
    een fijn weekend meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een prachtige kaart geworden Mariska! Heel mooi!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wat en super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Mariska
    schitterend papier!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Mariska !
    Dat huishoudelijk kan wachten, toch ?
    Ik ga ook eerst nog wat knutselen hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi kaartje heb je weer gemaakt is ook veel leuker dan poetsen hihihi.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Mariska. Helemaal mijn kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart mariska
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterde kaart!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa