Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 10 september 2011

Candy Time


















Hoi allemaal.

Ik zat er weer eens aan te denken om een candy te gaan geven.
Het leek me leuk om wat meer volgers erbij te krijgen.
En nu was mijn idee om deze candy telkens aan te vullen tot ik 200 volgers heb.

Op dit moment zit dit er in:

2 At you spica pennen: Pink en Lavendel
4 halve vellen tilda papier
Bloemen van prima marketing.
























Dit is de aanvulling die er bij is gekomen bij 160 volgers:




















Dit is de tweede aanvulling die er bij 162 volgers is gekomen. Ik kon het niet helpen, maar de volgende zal toch nog wel even duren.




















Wat moet je doen om hier kans op te maken:

Mn volger worden.
De bovenste afbeelding op je blog zetten met een link naar dit bericht.
En een reactie achter laten.
Veel succes en kom af en toe eens kijken, want hij word aangevuld.

Liefs mariska

61 opmerkingen:

  1. hoi meis
    daar ben ik weer, hihiihhi
    ik heb je candy al geplaatst meis
    ik denk dat ik nummer 1 ben
    het is nu al mooi, ik ben benieuwd hoe het verder verloopt meis
    dank je wel voor de kans meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk idee
    Zet je candy in mijn sidebar
    Succes met je nieuwe volgers
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nummer 2. Hoi Mariska, Wat een leuke candy. En wat een leuke kleuren heb je gekozen. Ik doe graag mee en je staat al in mijn sidebar. Succes met de volgers! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 ??
    Geen flauw idee welk nummer ik ben, want je reacties worden geplaatst na goedkeuring, toch? Ik gok dus maar op nr 2.

    Je candy ziet er leuk uit! Roze en paars zijn wel mijn kleuren.

    ik ga je candy op mijn blog zetten.
    Succes en op naar de 200 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Ben al heel lang niet meer in blog land geweest maar, ga weer alles opstarten en zie nu je candy staan.
    Ik hoop dat je de 200 snel gaat halen hoor, i ben al tijdje je volger dus kan in de volgers geen bijdrage leveren maar, zal je candy op mijn blog plaatsen en wie weet helpt het.
    Ziet er tot nu toe al leuk uit, echt mijn kleuren dus.... duimen maar.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi maris. Wat een leuke candy! Ik zou er graag een kans op willen maken.

    Groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuke candy! Ik doe zeker graag mee! Zijn mooie kleurtjes in je candy. Veel succes met je 200 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mariska

    Ik vind het super leuk dat je een candy weggeeft en het zou harstikke leuk zijn als je strakjes 200 volgers hebt.
    Ik zet je candy's op mijn beide blogs aangezien ik de laatste tijd weer wat problemen ondervind met reageren via mijn blogger-blog.
    Ik geef zelf ook een candy weg, kom je daar ook eens kijken?

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mariska

    Ik wil graag een gokje wagen voor de
    mooie candy

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mariska,
    dit berichtje had ik dus duidelijk ergens gemist ... ik doe natuurlijk erg graag mee met je candy !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi mariska

    Ik ben via via ( margo haha) hier terecht gekomen en heb je blog eens bekeken, wat maak je leuke en gezellige dingen zeg!! vooral lekker fleurig en daar hou ik wel van!!
    Ik ben meteen volger geworden, en als het mag doe ik ook graag mee met je candy!!

    Groetjes CreaLautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mariska,

    Volgens mij ben ik nr. 12, en ook ik had dit bericht gemist en ik doe graag mee met je candy.
    Volger was ik al een poosje. ga hem op m'n sidebar plaatsen.

    Lieve gr... Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke candy, grappig idee om hem steeds aan te vullen.
    Ik doe graag mee, leuke blog heb je trouwens!
    Groetjes, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Mariska.
    Ik doe mee alleen was ik al volger omdat je zulke mooie kaarten maakt. ik zet je candy er op bij mij hoor. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heye Mariska, Je hebt een leuke gezellige blog en wil graag volger worden!(queen_ellebel)
    Ook waag ik een gokje om je leuke candy
    te winnen!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Mariska, wat een leuke candy heb je op je leuke blog. Doe graag mee met de verloting.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. We doen graag mee Mariska, die 200 volgers komen er vast snel.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ai op de val reep ;) super hoor ga snel duimen xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. op naar de 200 volgers ,,, ik dacht dat de candy tot de 10e liep , lees ook maar de helft he hihi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Mariska, ik doe ook graag mee met je candy. Op naar de 200!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Mariska,

    Jij maakt ook al van die leuke kaarten. En wat een leuke candy. Ik wil wel een gokje wagen. Succes met de site.

    Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe graag mee hoor Mariska !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat leuk Mariska!! Ik ben al een tijd volger van jouw blog en ben ervan overtuigd dat je nieuwe volgers er zeker geen spijt van krijgen om jouw blog te gaan volgen.

    Ik heb je candy in de sidebar van mijn blog gezet, en hopelijk bereik je snel de 200 volgers. In elk geval bedankt voor deze kans :)

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hai Mariska,

    Wat een leuk idee. Ga zeker je volger worden en heb je creaties gezien inderdaad ik zal er geen spijt van krijgen.
    Hoop dat je gauw aan de 200 komt zou vet leuk zijn.

    Heel veel liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Mariska, wat leuk dat je een candy doet. Ik ga ´m meteen op mijn blog plaatsen. Natuurlijk ben ik al volger dus in dat opzicht lever ik niets op haha!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou Mariska dat ziet er allemaal niet slecht uit. Ik kwam via via bij jou blog terecht en zie dat je erg leuke dingen maakt. Ga je dus graag volgen en doe natuurlijk ook graag mee aan je candy.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Mariska, leuke candy ik doe ook graag mee.
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Mariska,
    Je hebt een mooie candy, daar doe ik graag aan mee!
    Ook heb ik natuurlijk de rest van je blog bekeken, je maakt mooie kaarten zeg! Die laatste van Kraftin' Kimmie met I don't do mornings is super!
    Tot blogs,
    Groetjes van je nieuwe volger Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey Mariska, leuke candy! Ik kwam al regelmatig een kijkje nemen op je blog, maar ben nu ook officieel volger geworden. Er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. HOi Mariska,

    Ik zie dat ik nog niet met je candy heb meegedaan. Bij deze dus. Ik zet je candy in mijn sidebar en ga zitten duimen om je leuke candy te winnen.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Mariska, je hebt weer een volger gescoord hoor. Wat een leuke dingen maak je, heb al lekker rondgeneusd en genoten van al het moois wat er te zien is.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Mariska

    Wat een leuke candy en vooral spannend omdat hij steeds groeit
    Ik doe hier graag aan mee

    Groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Via via kwam ik op deze site, ik vindt je kaarten super leuk en wens je veel s6 met je blog.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super leuk dat je dit doe,je maakt hele mooie kaarten, 200 volgers dat is niet niks,ik hoop dat het je gaat lukken.
    veel succes gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Kwam via via op jouw blog terecht, je maakt erg mooie kaarten. Ik ben volger geworden, op naar de 200.

    Groetjes,
    Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik ben dol op candy, en ik wordt graag volger van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nog 25 te gaan en het begint al leuker te worden met telkens iets erbij succes gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooie Candy, ik zou graag willen mee doen met deze candy.
    Ik heb je plaatje al op mijn site gezet.
    Vind je site erg mooi Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi ik kwam langs op je blog en ik vind hem er erg leuk uitzien.
    Ik zag dat je een ontzettend leuke candy weg geeft.
    Ik heb je plaatje op mijn site gezet.
    Ben benieuwd

    grtz Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuke creaties op je blog, Mariska. Ik ben dol op snoep, dus deze candy wil ik zeker niet missen. Ben je 178e volger geworden. Op naar de 200. Maarre ik kom zeker nog eens langs hoor, ook zonder candy ;-)!!. Kom je ook een keertje bij mij kijken? Lijkt me gezellig. Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heb via via je candy gevonden en ben volger geworden, weet niet of ik al volger was, maar nu gaat alles weer goed met mijn aanmeldingen en zet je candy op mijn blog. Doe graag mee, vind het altijd spannend om mee te doen. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi, ook ik ben via via op jouw blog terecht gekomen. Ben volger van je geworden en zal je candy ook op mijn blog plaatsen. Doe graag mee met je candy.
    Hoop dat je ook es een kijkje op mijn blog komt nemen.

    Creatieve groetjes, Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wonderful Candy Mariska. I would love to have a chance. I've linked to my sidebar and I'm an old follower. Thanks for the chance
    Hugs, Rosalee

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hai Mariska, ik ben even een tijdje uit blogland geweest en zie je candy nu pas staan. Doe gezellig mee hoor! Zal hem zo gelijk op mijn blog plaatsen. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een leuke creaties.
    Ben volger en heb hem op mijn blog gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wat een leuke creaties.
    Je staat op mijn blog en ben volger geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi,hoi

    En weer een stapje dichter bij de 200. Ik doe ook mee.

    Groetjes Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Op naar de 200, ik was nummer 185...dus dat gaat helemaal goed komen :)

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Very sweet candy!Thanks for chance!!
    http://wanttocrafteverything.blogspot.com/
    Svetlana xx

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zo,weer eentje erbij...ben ook volger geworden.
    Superleuke creaties maak je..echt top!!

    gr Jessica x

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuke candy, en ook leuk dat deze steeds wordt bijgevuld... Erg leuk, ik doe graag mee!

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hi Mariska,thanks for the chance to win your super candy!I love your works,I looked all!!!!!I'm your new happy follower!
    I'm abeginner,if you visit my new born blog,leave a comment /became follower(if you like)I'll very happy and onorate!
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Mariska,
    Ik doe mee hoor.
    Ga hem zo op mijn site zetten.
    Wat super dat je hem steeds aanvult.

    Liefs,
    Krista
    www.kristadesign.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  55. heel leuk idee voor een candy, en ook leuk dat er telkens weer wat bij komt!ik doe zeker mee! hopelijk krijg je snel nog meer volgers en wil je misschien ook mijn volger worden? (ik heb nog geeneen volger)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. GRAZIE DELLA POSSIBILITA, COMPLIMENTI PER IL TUO BLOG, SPERIAMO CHE LA FORTUNA GIRI
    CIAO DA ALE

    BeantwoordenVerwijderen
  57. hello, Mariska!! i am your new follower, hope you will follow me too.. thank you for the chance to win this pretty candy.. would love to win! :) put the pic & link on my blog sidebar.. i am looking forward to your beautiful creations :)

    XOXO, franzesjoi

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Already following you. Thanks for the opportunity to win.

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa