Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

maandag 29 augustus 2011

Wat zit er in mijn brievenbus?

Soms kan je zooo blij worden van wat er bij je in de brievenbus zit.
Al helemaal omdat je t niet verwacht.
Althans...ben al een 1 1/2 week 27 en dan zit er een prachtig kaartje voor me in de brievenbus van Christa.




















Ik ben er super blij mee Christa en je kaart is echt schitterend. Dank je wel :D


Maarre...dat was nog niet alles...
Want! Ik had gistere bij Cute stamps and cards een stempeltje van Kraftin kimmie besteld. En vandaag gewoon al in huis.


















Is ze niet super? Ik ga er vanavond een kaartje mee maken en dan post ik hem vandaag of morgen.

En dan denk je dat je het gehad hebt, maar dat is niet zo :D Ik had vorige week 3 boeken besteld uit engeland en normaal duurd dat 2 weken voor ze binnen zijn. En 1 van de boeken (het vervolg van waar ik net ben gëindigd) ligt in de brievenbus. Ben dus helemaal happy de pappy!!!



















Mijn dag kan dus niet meer stuk, dat begrijpen jullie wel :D

Liefs mariska

6 opmerkingen:

  1. Nou, dat klinkt goed! Leuke kaart van Christa, leuke stempel en vast een leuk boek! Veel plezier!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk toch zulke verrassingen in de brievenbus!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat leuk zeg !
    Dat zijn inderdaad erg toffe dingen in je brievenbus !
    Ben benieuwd naar een kaartje met die leuke stempel !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen allemaal
    Je kaart is leuk
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd :) Heel leuke spulletjes heb je gekregen !!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa