Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 14 augustus 2011

Even adverteren voor mn zusje :D

Hoi allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie reactie op mijn vorige bericht.
Enne...belgie was letterlijk een beetje in het water gevallen. Maar we zijn nog wel lekker wezen shoppen, uit eten geweest en naar de bios geweest. Dus het was toch nog wel gezellig.

Oh...enne..mijn zusje had gevraagt of ik hun babykamer op marktplaats wilde zetten en ik dacht, laten we hier ook maar even de advertentie neer zetten. Misschien dat iemand de babykamer kan gebruiken.
Hier is de advertentie: http://link.marktplaats.nl/474342077 MOcht je interesse hebben dan kan je haar of mij altijd mailen. Maar denk dat het t handigst is om het rechtstreeks te doen.

Liefs en nog een fijne zondag, Mariska

1 opmerking:

  1. Leuk verhaal
    Geen intresse voor de advertentie, maar succes ermee
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa