Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 27 augustus 2011

Kraftin Kimmie Challenge 93

Hoi allemaal.

Nadat ik vanmorgen de week boodschappen in huis heb gehaald ben ik lekker aan het knutselen gegaan.
Ik had de challenge bij Krafin Kimmie al gezien en dacht, daar doe ik ook aan mee.

Nou hier is de Sketch:























En dit heb ik er van gemaakt:






















Ben benieuwt wat jullie er van vinden.
En bedankt nog voor alle leuke reacties op mn vorige kraftin kimmie kaartje.

Liefs mariska

9 opmerkingen:

  1. Wauw wat mooi! Echt geweldig gedaan meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een super mooi kaartje van
    de sketch gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje mariska
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een schatje !
    Die is echt heel erg leuk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze stempels zooo leuk!! heel mooi kaartje heb je er mee gemaakt ,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Maris! Ik word helemaal vrolijk van die leuke stempel!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is beautiful. I love your color choices and I like the use of the lace doily as the circle in the sketch.

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa