Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

donderdag 1 september 2011

Kaartje met mijn nieuwe kraftin kimmie stempel

Goedemorgen allemaal.

Ik heb dit kaartje net nog even vast geplakt, want gistere avond had ik hem al gemaakt, maar nog niet vastgeplakt dus. En ik wilde hem jullie meteen showen.
Ben zo blij met dit stempeltje. *Dit is trouwens het stempeltje wat ik zondag had besteld.*
En aangezien ik vanavond geen tijd heb om op internet te komen, dacht ik, dat kan nog wel eventjes snel voor mn werk.

*Tadadadaaaa!!!!*



















Is ze niet super? Ben er erg blij mee.
En ik kan jullie vertellen dat ik nog een stempeltje heb besteld. Had nog wat centjes over van mn bday. hahaha. Ook eentje van KK. Maar ik zal nog niet zeggen welke dat is. Dat is een verassing. :D

Liefs mariska

Ps. Vergeten jullie mn candy niet?

9 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Mariska!!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een prachtige kaart geworden Mariska!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en kleuren gebruikt
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje mariska
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er super te gek uit hoor , xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje! Erg leuk!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een prachtige stempel !
    Je hebt er een heel tof kaartje mee gemaakt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is zeker een leuk stempeltje en je kaart is er super mee geworden! Leuk die schuine vlakjes designpapier achter het afdrukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele mooie kaarte n wat een leuek stempel!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa