Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

woensdag 10 augustus 2011

Kaartje voor Christa

Hoi allemaal

Vrijdag ga ik dan alweer naar Antwerpen. Heb er onwijs veel zin in.
T is maar voor 2 daagjes maar dan heb ik toch lekker het idee gehad echt op vakantie te zijn geweest, omdat ik dan in het buitenland ben geweest. Ik denk, dit moet ik met jullie delen. Vind het namelijk zooooo leuk.

Ojah...en ik heb een kaartje voor Christa gemaakt. Ik heb hem maandag verstuurd, dus ik denk dat ik hem nu wel kan posten in een berichtje.
Ik had voor een paar weken geleden van haar een heleboel stempel afdrukjes gekregen en daar was ik erg blij mee. En ik wilde haar dan ook bedanken met dit kaartje.

















Ik heb een afdrukje gebruikt die ik ook van Christa heb gekregen.
Wat vinden jullie er van. Ik heb hem lekker rustig gehouden.

Liefs mariska

14 opmerkingen:

  1. "t is een schat van een kaart, ene...heel veel plezier in Antwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje.En het afdrukje is ook erg mooi.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje heb je weer gemaakt veel plezier in Belgie.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oww geweldige kaart heb ik gehad van je , ben er er blij mee was een hele verassing hoor dankje wel lieverd xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zal ze erg leuk vinden en je kaart is leuk leuk leuk
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje daar zal ze
    zeker heel blij mee zijn en heel
    veel plezier in Antwerpen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi en wat een lief gebaar. En lekker roze, daar houden wij wel van he, haha. Veel plezier in Antwerpen meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey meis,

    Wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt!
    Helemaal super met die kleurtjes!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje Mariska, dat zal Christa leuk vinden.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend kaartje mariska
    erg mooi gemaakt
    en veel plezier in antwerpen
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een prachtige kaart Mariska!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig!! Ze was er blij mee, dat las ik al.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa