Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

maandag 8 oktober 2012

Wie kan mij helpen...

aan een stempelafdrukje met een auto?
Een vriendinnetje van mij heeft vandaag haar rijbewijs gehaald en ik dacht dat ik nog het afdrukje van de magnolia auto had. Maar helaas. Heb ik niet meer:(
Dus nu hoop ik dat een van jullie mij aan een afdrukje kan helpen het mag eventueel ook een afdrukje van Kraftin Kimmie zijn zoals deze:
En dan de linker in de auto.

Ik zou er heel erg mee geholpen zijn :D

Fijne maandag allemaal!

5 opmerkingen:

  1. hoi mariska ik heb de stempel van de auto van magnolia wil je echt het afdrukje of wil je hem als digi ik hoor het wel van je

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie dat Tanja je al kan helpen aan de auto.. Ik heb anders ook nog wat afdrukjes liggen!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heee meid..ik zou beetje oppassen met sharing/ruilen in openbaar..dit is momenteel niet echt populair in blogland

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan je helaas niet helpen maar heb even rondgekeken op je blog. Wat een mooie kaarten heb je de laatste tijd weer gemaakt zeg!

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, ik wel een mal voor een auto...misschien is dat een idee....

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa