Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

woensdag 3 oktober 2012

Uitslag Candy

Hoi Allemaal,

Ik hoor van meerdere mensen dat ze niet weten dat de candy er al uit is. Behoorlijk onhandig van me want nadat ik ben wezen terug kijken ben ik helemaal vergeten te vertellen dat de candy naar Debby is gegaan (zij had zich via de mail aangemeld voor mijn candy).
Ik ben vergeten een foto van de candy te maken. Maar ik zal aan haar vragen of ze er nog even eentje van kan maken en die naar mij wilt sturen.

Bedankt allemaal voor het meedoen :D Liefs mariska

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd Debby.
    En jij bedankt voor de kans op de candy Mariska

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa