Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 14 oktober 2012

Halloween snoepzakjes

Ik zat te denken dat het eens tijd werd om eens wat anders te maken dan een kaartje. En aangezien het bijna Halloween is en er om mij heen flink wat jonge kinderen zijn dacht ik een leuk snoepzakje te maken. En vind hem wel erg leuk geworden. Al zeg ik het zelf :D





Deze creatie doet oa mee aan de challenge van Kraftin Kimmie: Let's Get SPOOKY!
En aangezien dat er niet bij stond dat het een kaartje moet zijn maar een creatie gok ik erop dat dit ook mag.

Ook wil ik met dit snoepzakje mee doen aan de challenge van crafty mess challenge blog: Anything Goes en aan de challenge van de Nederlands kaarten uitdaging: CREATIE-uitdaging.
Dat zijn een boel challenges, ik weet t, maar ik dacht, ideaal als ik deze creatie kan combineren met meerder challenges sla ik 3 vliegen in 1 klap :D

Ik heb ondertussen al meerdere snoepzakjes gemaakt. Maar die zijn van een ander stempel merk en ga ik gebruiken bij een andere challenge. Die komt dus wat later op mijn blog.

Ik ben benieuwt wat jullie van mijn snoepzakje vinden. Ik vond het erg leuk om hem te maken. En de snoepjes die er inzitten zijn een voorbeeldje, want er komen natuurlijke echte halloween snoepjes in.

Fijne zondag allemaal!

15 opmerkingen:

  1. Snoezig je snoepzakje en mooi bewerkt
    Heel leuk
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er heel gezellig uit.
    Ben zelf niet zo van haloween. Deel je dit dan uit als er kinderen aan de deur komen? (hebben wij in Zwijndrecht niet)

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow fabulous sweets bag^_^Lovely image^_^
    Hugs,
    SOnia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww dat ziet er super uit Mariska
    de kids blijven bij jou aanbellen hoor, wie wil nou niet zo'n leuk zakje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je snoepzakje is echt prachtig geworden! Leuk dat je mee doet met de creatie uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Mariska!! En ook erg leuk bedacht!! Ziet er lekker uit ook, hahha!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n snoepzakje, gezellig dat je meedoet bij de creatie uitdaging bij NKU.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf! Vind het een heel erg leuk en geslaagd cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely card. So gorgeous design. I like the softness of colors and that image is looking so creative. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is excellent! Fab idea to use the image as a bag-tag.
    Thank you for taking part in the Craftymess 'Anything Goes' with us.

    Ax

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a fun treat package you've put together here! Thanks for playing along with us for this week's Kraftin' Kimmie challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een enig snoepzakje Mariska:0)
    bedankt voor je deelname bij de creatie uitdaging van de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke verrassing Mariska, bedankt voor je deelname bij de creatieuitdaging van de NKU, veel succes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa