Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 28 oktober 2012

challenge #29

Hoi allemaal!

Waar is het weekend heen gegaan? Gelukkig hebben we vandaag 1 uurtje langer zondag, leuk voor de meiden die een vrije dag hebben, maar als je moet werken heb ik wel met je te doen hoor.
Vandaag heb ik weer een challenge kaartje voor jullie, en wel bij Saturated Canary. Ik vond hem moeilijker dan normaal want de challenge is: a Shaped Card. Maar toen ik gistere een dagje ging knutselen bij mijn ouders kwam al snel de inspiratie. Ik gebruikt een van mijn moeders malletjes en heb hier een kaartje mee gemaakt.



Is hij niet heerlijk over de top roze? Ik vind hem echt super leuk geworden. Dit word waarschijnlijk ook een van die kaartjes die ik nog eventjes in mijn eigen bezit hou, alvorens ik hem ga opsturen :D. Soms heb je dat met kaartjes he? Of ben ik de enige? Dat je zo blij met je kaartje bent, dat je hem nog eventjes voor je zelf wilt houden?

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag, en ik duik zo nog eventjes de sportschool in al vorens ik naar jullie blogs ga :D
Liefs mariska

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Mariska.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief schatje is dit geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is supermooi met een heel groot wauw effect!! Enne.....heeeel herkenbaar om geen afstand te kunnen doen van je creaties, LOL!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart super hoor
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic card dear friend:) Very elegant, romantic and delicate:) Fabulous image and gorgeous details:))
    Happy Sunday,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk roze en helemaal leuk!
    ik kom net terug van het sporten. Heb jij ook lekker gesport?

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker roze en groot gelijk dat je er eerst nog zelf een poosje tegenaan gaat zitten kijken hoor. Herken ik helemaal, daarom ben in een vintage journal begonnen, om lekker zelf te houden.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Mariska

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey meis

    Ik vind haar wel super gaaf hoor!
    Heb je echt heel leuk gemaakt, en die mal is ook leuk!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello Mariska, what a beautiful card sweetie,love it and love your colour combo, thanks for joining in with us at saturated canary, big huggies June xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 'T is weer een mooie kaart hoor
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love all the sparkle, thanks for playing at SC this time hugs Rebekah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi sweetie this is just gorgeous, thank you for joining us at Saturated Canary this time, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa