Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 7 oktober 2012

2 geboorte kaartjes

Hoi allemaal, Hier de twee beloofde kaartjes die ik al eerder had gemaakt. Maar ik dacht, laat eerst die kaart voor de challenge zien in mijn vorige bericht.

En eindelijk geen kraftin kimmies gebruikt. Valt het jullie niet op? Hahaha. Ik ben van mijn geloof gevallen. :D Neej hoor, ik kwam deze een keer ergens tegen en ik vond hem prachtig. Dus heb er al geregeld geboortekaartjes mee gemaakt. Alleen heb ik die volgens mij nog nooit gepost. En nu heb ik er 2 voor mijn kaarten bak gemaakt. Dus show ik ze ook meteen eens aan jullie.
Zoals jullie zien heb ik ze bijna het zelfde gehouden. Vond ik ook wel leuk om een keer te doen. :D Wat vinden jullie er van? Liefs mariska Fijne zondag allemaal.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Mariska
    wat een mooie en schattige kaartjes heb je gemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi,
    I love that image, it's just so previous.
    Thank you for your kind words on my card, I don't make them myself, I don't have the time. If you click on the name of the flower it will take you to them in the shop.
    Hope you're having a nice weekend,
    Hugs,
    Becky x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig, Mariska!! Die stempel is inderdaad zooooo mooi!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sweet sweet sweet cards^_^ I love this cute and adorable image^_^
    Fantastic works dear friend^_^
    Hugs,
    SOnia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden Mariska lieve kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhh wowww Mariska,wat een schitterende kaarten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn schattig, lief is die afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa