Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 6 oktober 2012

Witches and Zombies and Pumpkins, Oh MY!

Hoi allemaal!!

Wat een weertje hebben we hier he? Althans, hier bij mij komt het met bakken uit de hemel. Ik ga er vanuit dat dat over het algemeen bijna over al zo zal zijn. Wat jammer he? Maar daar en tegen wel ideaal knutsel weer. Ik ben dan ook weer lekker aan het knutselen gegaan. Maar die kaartjes zullen nog eventjes moeten wachten om gepost te worden.

Eerst een challenge, en wel bij Kraftin Kimmie (ik word een beetje voorspelbaar, ik weet t, maar het zijn ook zulke leuke stempeltjes :D) Ik had vorige week een kaartje gemaakt van Kraftin Kimmie omdat ik toen een beetje in een halloween sfeertje zat. (ik had hem nog niet gepost hoor) En nu zie ik dat ze een speciale challenge hebben omdat ze 3 jaar bestaan.

En een van die challenges is: Witches and Zombies and Pumpkins, Oh MY! Dus daar zal mijn kaartje perfect voor zijn dacht ik zo.



Wat vinden jullie er van? Ik vind hem wel leuk geworden. Het enige nadeel is met dit stempeltje dat ze zo groot is en daardoor kan je er weinig geks mee doen. Daarom ben ik wat met het papier gaan spelen en heb het verder heel rustig gehouden.

Liefs mariska Fijn weekend allemaal!!

6 opmerkingen:

  1. Het is een superleuke kaart, met de kleine heks tegen die witte maan en donkere achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heel leuk Fijn weekend
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous Halloween card dearest Mariska:)
    The image is fantasti^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Je beseft heel mooi creaties! Ik weet niet of je weet Stampin'Up wordt apparatuur scrapboking en kaarten maken net aangekomen in uw land sinds maandag en wordt verkocht in een vergadering.
    Ik Stampin'Up Demonstrator! in Frankrijk voor bijna 5 jaar en het is een genoegen om mijn ervaring te delen met mijn vrienden ... Als je zoals ik u uw passie te delen, terwijl door de financiering van uw apparatuur, kunt u een Demonstrator zijn ...
    Ik schreef een artikel over mijn blog als het u interesseert:
    http://www.creer-soi-meme.fr/article-stampin-up-arrives-in-the-netherlands-and-austria-111000167.html
    Goedendag

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa