Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

dinsdag 23 oktober 2012

Ben ik weer

Hoi Allemaal. Daar ben ik weer! Na een week afwezigheid. Problemen met mijn internet dus ik kon jullie blogs niet bezoeken en ook niets nieuws posten helaas :( Maar ik ben er dus weer. En wel met een nieuw kaartje die ik voor de challenge van Kraftin Kimmie gebruikt heb :D
Dit keer is het een sketch dus daar kun je lekker mee aan de slag. En dat heb ik ook gedaan.
Wat vinden jullie er van? Ik vond hem wel lekker vrolijk. Ik wens jullie nog een hele fijne avond toe en ik kom snel jullie blogs bezoeken.

13 opmerkingen:

  1. Irritant he, als internet het niet doet. Merk je opeens hoeveel je het eigenlijk gebruikt.

    Je kaartje is leuk en inderdaad lekker vrolijk.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige leuke afbeelding, super mooie kaart ermee gemaakt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker roze, mooie kaart hoor!
    Gelukkig dat je internet het weer doet!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd en heel vrolijk van kleur. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a gorgeous card:) Adore This fabulous image:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je internet weer werkt, we zijn daar toch wel een beetje afhankelijk van geworden, hè?
    Leuke Kimmie kaart! Lekker girlie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Mariska.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi wat een leuk kaartje heb je gemaak!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your card, so bright and cheery. Doesn't Brigitte look happy in her tub?!! Thanks so much for playing along with Kraftin' Kimmie Stamps. Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I can image some of the petals from the flowers in her tub! Love your card! Thanks for playing along with us for the Kraftin' Kimmie Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love her..and you're so right!! This is such a cheery, happy card!! Thank you for joining us at Kraftin' Kimmie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card! I just love her! Thanks so much for joining us at Kraftin' Kimmie Stamps!
    Sharon

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa