Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

maandag 8 oktober 2012

Pink and Girlie

Hoi allemaal!

Ik ben gistere gezellig bij mn buuf Debby wezen knutselen. En we hebben nu ook maar gelijk een blog voor dr aangemaakt, want ze wilt zo graag aan challenges mee doen en haar kaartjes showen.
Als jullie het leuk vinden moet je maar eens een kijkje nemen op haar blog, er staan al een paar kaartjes op en ze zou het heel leuk vinden om reacties en volgers te krijgen. Als je hier klikt ga je direct naar haar blog.

En nu tot de orde van de dag :D Ik heb nog aan 1 challenge mee gedaan bij kraftin kimmie en wel met mijn aller nieuwste stempeltje van hun. Ik heb hem pas een week in huis :D En ik moest en zou er een kaartje mee maken. Het thema is Pink and Girlie.
En dit is het kaartje geworden:



Fijne maandag allemaal!!
Liefs mariska

4 opmerkingen:

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa