Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 26 juni 2011

Resultaat van een dagje shoppen

Hoi allemaal.

Zoals ik in een van mijn vorige berichten had gezegt was ik gistere met een hobbyvriendin Ellen, naar Rheden geweest. De winkel van cutestampsandcards. Dit was de tweede keer dat ik er ben geweest. En blijft leuk. Alleen is die winkel toch wel heel erg krap, al helemaal als er een workshop word gegeven, wat gistere het geval was.
Nou...we hebben heerlijk gewinkeld. En ik was weer slim om maar een vast bedrag mee te nemen en geen pin pas!! Hahah. Anders stond ik nu vermoedelijk in het rood. hahaha.
Nee, ik kan me zelf wel enigsinds in de hand houden hoor.
Ik zal jullie eens laten zien waarmee ik naar huis ben gegaan.
























En ik was savonds redelijk vroeg naar huis gegaan, want Ellen zou oppassen bij vrienden van haar. Dus ben ik nog gezellig een bakkie bij een vriendin van me komen doen, die woont namelijk op de route terug naar mijn huis. Dus ik heb gistere een super leuke dag gehad.
En wat valt het dan weer vies tegen als je de gordijnen opentrekt en je verwacht dat het zonnig is en in de 20 graden. Grmbl!! Maar jah, dat mag de pret niet drukken, ik ga zo lekker aan t knutselen met mijn nieuwe spulletjes.

Liefs Mariska

7 opmerkingen:

  1. Hoi Mariska,

    Je hebt aardig ingeslagen en het ziet er allemaal leuk uit, verstandig dat je een vast bedrag mee neemt want je ziet in die hobbywinkels zulke leuke dingen en dan loop je leeg.
    Veel succes met je aankopen.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariska, Nou ik zie het al je heb lekker ingekocht! Super zeg dat mooie papier en die leuke stempeltjes! Heerlijk zo'n dagje shoppen toch! Bedankt voor je award, heel erg lief! Altijd een eer om er een te mogen ontvangen. Ik zal het een dezer dagen even op mijn blog zetten hoor. Vandaag eerst maar eens genieten van de zon. Fijne zondag. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt hele leuke spulletjes gekocht. veel freubelplezier.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke spullentjes heb je geshopt zeg
    echt super
    ben benieuwd wat voor moois ej er weer mee gaat maken.
    hier is net zoon 1 hoor als ik een agje ga shoppen voor het scrappen kan ik oko maar beter me pinpas thuislaten wat ik meestal oko doe hihi
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, gorgeous stuff you brought home from your shopping trip. Have fun working with these.
    Hugs, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier met je spulletjes Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige spulletjes gekocht heel veel plezier ermee..enneee het was hier vanaf de ochtend prachtig weer..

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa