Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

donderdag 23 juni 2011

Alweer een super boek in huis!

Hoi allemaal!

Ik ben de laatste tijd heel erg veel aan het lezen en via het blog van Kay ben ik helemaal "into" de fantasie boeken. En via haar had ik ook een goedkope boekenwinkel gevonden. Als je het niet erg vind om in het engels boeken te lezen ben je minstens de helft goedkoper kwijt dan in nederland. Het enige nadeel is dat het 2 weken duurt voor je de boeken in huis hebt. Dit is de site mocht je interesse hebben http://www.bookdepository.co.uk
Nu heb ik, nadat ik Kay haar blog had bezocht, weer een boek besteld. En wel: My soul to take van Rachel Vincent.

























En wat een geweldig boek is dat zeg. Er zat een hele leuke draai in die ik niet had verwacht, maar ja, dat heb je met fantasie boeken vaak.
Ik heb hem ondertussen al weer uit en kan niet wachten op: my soul to save. Ben benieuwt of hij weer zo geweldig is als deel 1.

Nou...geen kaartje overigens dit keer want ik wilde dit gewoon graag met jullie delen.

Ik ga zo naar mijn werk, lekker nog een half dagje en dan WEEKEND!! En ik zal jullie blogs vanavond een bezoekje brengen als ik tijd heb.

Tot snel!! Liefs mariska

3 opmerkingen:

  1. daar heb ik echt geen rust voor he om zon dik boek te lezen al moet ik zeggen dat de kaft er wel erg uitnodigend uit ziet..ik hou het maar bij hobbyboeken hihi...succes met lezen meid...liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt me idd wel een erg leuk boek:D
    ik ben zelf op het moment bezig met het boek haar naam was sarah ook een erg leuk boek:)
    fijn weekend enne je kaarten zien we vanzelf wel weer hoor;) is bij mij nu ook minder met al me andere hobby's hihi
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dear Mariska, I have something for you onmy blog... Wish you a happy weekend!
    Hugs, Karina

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa