Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 2 juli 2011

2 Boeken binnen.

Hoi allemaal!!

Geen kaartje dit keer maar mijn andere hobby. Ik heb weer 2 boeken binnen.



















Ben er helemaal blij mee!! Ik ben natuurlijk meteen begonnen in My soul to save. Ik heb deze zaterdag namelijk helemaal geen plannen en de dingen die ik moest doen zijn gedaan dus....tijd om te lezen.

Ik zal binnenkort weer eens een kaartje gaan plaatsen maar wilde ook dit met jullie delen.
Ik wens jullie een heel fijn weekend toe!

Liefs mariska

3 opmerkingen:

  1. Veel lees plezier, ze zien er mooi uit trouwens!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet te lang lezen he...krijg je vierkante ogen van...haha... zeggen ze tegen mij ook!
    Nee, ik wens je veel leesplezier!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel lees plezier.
    ze zien er wel erg leuk uit wie weet komen ze ook nog in mjin verzameling hihi
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa