Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 4 juni 2011

Een jongens kaartje

Hoi allemaal.

Ik laat jullie even mijn nieuwe kaartje zien en dan ga ik weer heerlijk van het zonnetje genieten en misschien nog wel een kaartje maken. Ik heb de smaak te pakken namelijk.
Ik vond het tijd worden voor een jongens kaartje. Want die maak ik bijna nooit en heb er toch wel een paar nodig voor in mijn voorraad kaartjes.
Je weet maar nooit ;)





















En dit is hem dan geworden. Ik heb een stempelafdrukje gebruikt van the greeting farm.
Vond het wel een lieverd.

Ben erg benieuwt wat jullie er van vinden. En nog bedankt voor jullie vorige reacties.

Liefs mariska

14 opmerkingen:

  1. schitterende kaart mariska
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja deze is super leuk joh, xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje is dit geworden. Leuke stempel en heel mooi ingekleurd.
    Die knoopjes en dat petje zijn geweldig.

    Ik heb de sprietjes besteld bij scrapbookdepot via internet.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Mariska,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    wat een leuk jongenskaart!

    een lief stempeltje!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een super leuke kaart Mariska.Gave stempel en mooi papier.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stoere jongenskaart!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hel leuk jongenskaartje Mariska, prachtig papier en een leuk stempeltje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Mariska, een super geslaagd kaartje! Ik blijf het ook lastig vinden hoor die jongenskaarten...Maar deze is super! Ook erg leuk met de charm, helemaal geweldig. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, met leuke details erop!
    Ik zie hieronder ook mooie dingen! Leuk dat je af en toe weer aan de scrap bent.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa