Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

dinsdag 21 juni 2011

Kaartje voor Christa

Hoi allemaal!

Wat een dag he? Ja..ik weet het, zo begin ik wel vaker een blog. Maar het is vandaag de langste dag en dan hoort het prachtig weer te zijn. Ik had het er laatst met mijn nichtje over. Volgens mij gaan we de zomer weer eens overslaan. Maarr....je weet maar nooit! En misschien dat het volgende week weer eens lekker weer is. Want het is niet koud, dat zeker niet maar ik mis het zonnetje. Ik merk het zelfs aan mijn haar. Ja, dat klinkt misschien heel stom. Maar rond deze tijd zou mijn haar al veel lichter zijn dan dat het nu is. En dat komt door de zon normaal gesproken. Dus zelfs mijn haar mist de zon. Lol.

Ach ja...het is daar en tegen wel prima knutsel weer. En van de gelegenheid heb ik gebruik gemaakt om een kaartje voor Christa te maken. Zij is de 25e jarig, vandaar.
Ik heb van haar gehoord dat ze hem al binnen heeft en dat ze hem erg leuk vind.
Dus nu kan ik hem ook aan jullie laten zien.
























Het is weer zo'n springkaartje. Ik vond het zo leuk om ze te maken dat ik er dus voor Christa nog zo'n eentje heb gemaakt. Op de onderkant staat: Have a perrrfect day!
Ik ben benieuwt wat jullie er van vinden. Oh en ik denk dat ik na zaterdag pas weer een kaartje maak. Want ik heb het deze week best wel druk. En zaterdag ga ik weer een dagje naar Rheden. Met een hobbyvriendin van mij, Ellen. En dan nemen we uiteraard wat leuks mee. Dus dan kan ik dat zowiezo zaterdag even aan jullie laten zien en zondag zal ik dan denk ik wel een kaartje maken. Dus dan zien jullie mij van het weekend weer.

Nu ga ik nog eventjes jullie blogs bezoeken.

Liefs Mariska

10 opmerkingen:

  1. Wat een tof kaartje Mariska !
    Heel leuk afdrukje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow hij is leuk en de afdruk is ook so cute! Ik heb net wat stempels besteld van sweet pea dreams..kon het niet laten en dan die van jou erbij...voorlopig vermaak ik me wel...veel plezier in rheden ..liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart mariska
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een schitterend kaartje!

    erg leuk model en een leuke stempel!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk kaartje, en inderdada hier missen we ook het zonnetje!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje! Mooi afdrukje in het midden van deze leuke vorm kaart.
    Haha, leuk dat stukje over je haar. Ik verf (grijsbedekken :)) en word juist veel te snel lichter door een beetje zon.
    Een beetje is al genoeg om een blonde dolly te worden..

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart!

    Veel plezier de rest van de week

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een prachtige kaart geworden Mariska!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Mariska, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa