Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 26 juni 2011

Een award gekregen

Hoi Allemaal.

Ik was net even op mijn blog aan het kijken en toen zag ik dat ik van Karina. Ik heb al eerder veel awards gekregen (die ik kwijt ben geraakt door iets aan mijn html te veranderen, sorry daarvoor meiden) maar ben er nog steeds erg blij mee als ik ze krijg. Dank je wel Karina.













Wat zijn de regels bij om deze Award te mogen ontvangen?
Ik vertel jullie 7 dingen over mij zelf en ik mag deze award aan 8 van mijn volgers geven.

1 Ik vind het (zoals vele van jullie, vermoed ik) heerlijk om ongestoort te shoppen voor mijn hobby.

2 Ik heb dit gistere ook dan heerlijk gedaan met een vriendin van mij bij de winkel van cutestampsandcards

3 Ik heb daar ook flink wat uitgegeven wat zooo leuk was om te doen =)

4 Ik ben met super mooie spulletjes thuis gekomen die ik jullie straks in een nieuw blog bericht zal gaan showen.

5 Ojah...dit wisten jullie vast al, maar zeg het toch, ben tegenwoordig helemaal gek op de stempels van sweetpea.

6 En van deze stempels zal ik binnenkort weer wat nieuwe in huis krijgen. Wat ik zooo leuk vind.

7 Uhm..daar zijn we dan bij 7. Nou ja, ik wil dan ook nog even zeggen dat ik heel blij ben met mijn award. Vind het altijd leuk om ze te krijgen.

En dit zijn mijn volgers die er eentje krijgen (ik zou ze graag aan al mijn volgers geven, maar ik doe het weer eens een keer volgens de regeltjes)

Christa
Janine
Martine
Angelique
Linda
Chantal en Sygrid
Jolanda
Marlieke


Liefs Mariska

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je mooie Award Mariska!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi meis
    gefeliciteerd met je award en dank je wel dat je het aan mij hebt gegeven, ik ga eens goed kijken aan wie ik ze door geef, en even van alles vertellen natuurlijk
    je heb mooie aankopen gedaan meis, ben benieuwd wat voor moois je er weer van gaat maken
    een fijne zondag meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je welverdiende award meis
    en wat super lief dat je m aan ons doorgeeft dankjewell
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award en ik vind het leuk datje hem aan mij doorgeeft. Hij komt zeker op mijn blog maar weet nog niet wanneer hoor. X

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa