Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

vrijdag 10 juni 2011

Helemaal happy!!!

Hoi allemaal.

Wat een pech he? Dat t mooie weer al weer even weg is. Hopelijk krijgen we een beter weekend dan de dagen die we nu hebben gehad.
Maar dat kan bij mij de pret niet drukken. Allereerst gaan we dit weekend met mijn familie op familie weekend. Daar heb ik erg veel zin in.
En ik ging net even naar de brievenbus en.....mijn dag/weekend kan niet meer stuk!!!
Ik zit al even op mijn boek te wachten (hij moest namelijk uit engeland komen) maar nu heb ik hem hoor. Ik heb tot nu toe alle boeken al gelezen op deze na:





















Ik wilde dit toch met jullie delen. Ondanks dat ik geen kaartje heb, maar die komt er wel hoor. Na het weekend. Want ik neem mijn hobbyspulletjes mee naar het familie weekend want mijn nichtjes vinden het ook leuk om te knutselen.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn Pinkster weekend!!

Liefs mariska

4 opmerkingen:

  1. meid ik wens je een heel gezellig weekend toe maar dat zal wel lukken...liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier dit weekend, hopelijk met toch wat mooi weer!
    En veel plezier met je boek!
    Groetjes manja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn weekend en heel veel lees plezier ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mariska ik wens je een heel fijn weekend, maar ik denk dat ik een beetje te laat ben en datje al lekker weg bent.

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa