Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 31 juli 2011

Action blokjes

Hoi allemaal.

Mijn moeder was van de week bij de action geweest en had voor mij twee hele leuke papier blokjes gehaald. Die heb ik vandaag gekregen. (ik kan weer lekker vooruit ;))
Ik weet niet of jullie ze al kennen maar in de eerste zit zelfs leuk jongens papier.
Ik dacht, dit moet ik jullie wel eventjes laten weten. Ik weet niet of ze in elk filiaal te koop zijn. Maar dan weten jullie er in ieder geval vanaf.



















Nog een fijne zondag!
Liefs Mariska

3 opmerkingen:

  1. ja ze zijn super ze hebben 6 verscillende geloof ik heb van alle soorten er 5 gekocht grijp voorlopig niet mis grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze ook pas gehaald bij de action.
    Papier is prachtig
    Fijne winkel voor koopjes
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jawel hoor, bekend, toch bedankt ! je moet bij action gewoon geregeld binnenspringen, hebben vaak leuke dingen waar geen ophef wordt over gemaakt...
    je ziet, leuke dingen hoeven niet duur te zijn, ben benieuwd wat je ermee gaat maken !
    grtjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa