Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 30 juli 2011

Zomerse Layout

Hoi Allemaal!

Nou...hier is het weekend heerlijk begonnen hoor.
En ik heb ook gelijk eens de tijd genomen om wat fotos te gaan inplakken.
Ik moet zeggen dat ik nog voor een paar jaar fotos heb liggen. Maar ben met de zomer van vorig jaar begonnen. Dat was ook geen al te beste zomer. Maar mn verjaardag hebben ik aan het water gevierd met vriendinnen en die fotos wilde ik zeker inplakken.
Ik ben nog niet al te best met fotos inplakken. Maar oefening baard kunst zeggen ze ;)

Dit is het geworden:




















Ik ben uiteraard weer heel erg benieuwt naar jullie mening. En als het even kan zou ik het helemaal niet erg vinden om tips te krijgen. ;)

Liefs mariska

9 opmerkingen:

  1. Heel vrolijk lootje mariska....hebben we wel nodig met dit K weer!
    Je wilde een tip...er zitten van die mooie bloemen op je vel papier...knip /snij deze voorzichtig uit ,zodat je vel niet te veel kapot gaat!
    Leg je foto's op de geknipte gaten...eventueel met een beetje design papier ,tag,doily zodat de de gaten niet meer ziet...en je hebt prachtige bloemen nu over , die je weer heel mooi bij je gebruikte bloemen en blaadjes kan plaatsen eventueel met wat 3d tape..
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het wel eens met Lean's tip.
    Verder is het ook altijd wel mooi om je foto's te matten, maar je LO is lekker zomers en heel leuk als herinnering aan een gezellige dag!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even een reactie n.a.v. je vraagje: je kunt een kleur uit je foto kiezen, die ook mooi bij je achetergrond past. Die koop je in cardstock en daarop plak je je foto. Je snijdt vervolgens je mat uit iets breder dan je foto. Dit geeft een mooi accent aan je foto. Als je zoekt op tips voor scrapbooking zul je dit ongetwijfeld tegenkomen.
    Succes!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige LO Mariska.
    Zelf doe ik niet aan foto's scrappen dus geen tips.Alleen zou ik zeggen veel bij een ander kijken daar leer je ook heel veel van
    En wat zijn dit heerlijke foto's daar verlangt heel Nederland naar.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijke zomers LO Mariska. Succes met de tips van Lean en Marjan.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende lo mariska
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij ziet er lekker fleurig uit, gezellig! En volgens mij was vorige zomer nog altijd beter dan deze! Ik heb nu al drie weken vakantie, maar nog geen ZON gezien. Toen ik je vraag las om tips te krijgen dacht ik meteen: misschien kun je je foto's nog matten. Maar ik zie dat die tip al eerder gegeven is. Als je wilt kun je donderdag wel door mijn albums heen bladeren om te kijken wat voor technieken en materialen je op layouts zou kunnen gebruiken. Ik wil je daar graag mee helpen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is prachtig geworden Mariska!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig LO heb je gemaakt Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa