Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

dinsdag 12 juli 2011

Scrapbook winkels in Antwerpen.

Hoi Allemaal!

Weer geen kaartje maar een vraag aan jullie.
Ik ga in augustus met een vriendinnetje 2 dagen naar Antwerpen.
En Mariska zou Mariska niet zijn om niet van te voren te willen weten of er leuke scrapbook winkels in Antwerpen zijn.
Ik ben ondertussen al aan het google-en maar mochten jullie ook wat weten dan geef maar een gil.

Liefs mariska

2 opmerkingen:

  1. Ooooh ja er zijn er....maar ze zijn zeldzaam....Als je naar de stad gaat zijn er twee. De Pipoos in de Jezusstraat en Elke Verschooten van Craft&Things in de Lange Nieuwstraat 12. Daar ga ik gewoonlijk!
    Buiten A'pen heb je http://cartnscrapart.blogspot.com en http://www.hobby4you.be

    Ik hoop je daarmee geholpen te hebben! ;))
    Grtjs, als het in de laatste twee weken is dan mag je me altijd wat laten weten. Ik kom je graag begeleiden...haha!
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben nog niet zoveel naar de markt geweest....het eigenlijk al een aantal jaren geleden....maar vroeger was het super! ;))
    Die dagen zit ik dan net op mijn vakantiebestemming....spijtig anders hadden we wat kunnen afspreken!
    Grtjs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa