Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

vrijdag 12 maart 2010

Mn 1e kaartje voor heartland creek





Mn eerste kaartje voor heartland creek is een feit!
Hij is niet spectaculair geworden, maar dat komt omdat er in de afgelopen 2 weken nog al wat dingen zijn gebeurt. En dan zit je er met je koppie niet lekker bij om een kaartje te maken.
De volgende gaat uiteraard veeeel beter worden.

Tjah, zal jullie maar gelijk even zeggen wat er aan de hand is. Allereerst had ik mn 2weekse cursus die best wel pittig was en ik maakte dan ook lange dagen.
En aan het einde van week 1 kreeg ik van mn moeder een verdrietig telefoontje dat onze lieve Bonnie (onze hond)moest worden ingeslapen.
Ben er dan ook heel erg overstuur van geweest. En heb daardoor ook niet lekker kunnen knutselen.
Ojah, zal jullie eens een fototje van dr laten zien. Ze was echt een schatje! En ondanks dat ze een geweldige leeftijd van 15 heeft gehaald, is het toch heel plotseling gegaan. Dus vandaar dat we er heel verdrietig omwaren thuis. Ze zou worden ingeslapen omdat ze al bijna een week niet kon lopen en eten. Ze had er de kracht gewoon niet meer voor. En we zouden haar vrijdag thuis laten inslapen en donderdag avond zou ik nog afscheid komen nemen, maar daar heeft ze niet meer op gewacht. Mn moeder was namelijk net 5 minuutjes boven toen pap en ik binnen kwamen en toen trof ik haar dood op de mat aan. Gelukkig is ze dan wel uit zich zelf gegaan, inslapen was dus goed geweest. Maar naar was het echt.




Na het weekend gaan jullie weer meer van me horen.
Liefs mariska

11 opmerkingen:

  1. Hoi Mariska!
    Wat erg nieuws zeg. Kan mij super goed voorstellen dat je overstuur was.

    Het is ook niet niets!

    Maar ik vind je kaartje super mooi!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje heb je van mijn digi gemaakt en ik kan me zo goed voorstellen dat je je niet echt prettig voelt nu je hond is overleden.
    Neem je tijd ok? En heel veel sterkte.
    Ik vind het super dat je in mijn Dreamteam zit!

    groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mariska,
    Wat heb jij een vervelende tijd achter de rug.
    Je kaartje voor het DT is super geworden hoor!!

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat een vervelend verhaal! Kan me voorstellen dat julli erg verdrietig waren! Ondanks alles vind ik je kaartje heel leuk en vrolijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heey mariska
    wat vervelend met je hond:S ik wens je nog erg veel sterkte de komende tijd en doe maar lekker rustig aan
    je kaartje voor de heart land creek is echt leuk geworden super hoor meis
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Mariska wat een verlies en ik kan me het voorstellen dat jullie verdrietig zijn. Maar je kaartje vind ik prachtig. En lekker vrolijk. Heel veel sterkte en doe het rustig aan.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi liefke,

    Wat een leuk lief kaartje weer.
    Met diertjes is het altijd leuk :D
    Gefeli met de cursus (en slagen) ook ...
    Was ik net vergeten te krabbelen, maar meende zoiets te lezen :P

    Ik vind het altijd heel leuk om kaartjes van je te krijgen,
    en nu ge hebt ingeslagen op die beurs,
    is dit eigenlijk een stiekeme hint ;)

    love ya meis,,
    en je bent een super knutselaar

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh wat een naar verhaal over jullie hond :( Wil je veel sterkte wensen en ik vind je kaartje ondanks de "moeite" heel erg mooi geworden hoor!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik lees net over het verlies van je lieve hond,
    wil je jullie heel veel sterkte wensen,
    Vind je kaartje heel passend bij je bericht,
    Bonnie is namelijk ook naar de hondenhemel (ook al is het een beertje op je afdrukje)
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat erg voor je. Ik heb ook een hond. Ik weet wat het is om je geliefde hond af te moeten geven.
    mooie foto.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och meis toch...Nou gelukkig is ze vanzelf gegaan, dan was het gewoon haar tijd, maar ik snap dat jullie haar missen! Sterkte!!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa