Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 21 maart 2010

Candy Time!!!

*Dit bericht blijft boven aan staan tot 21 maart*




CANDY TIME!!!

Jah, jullie lezen het goed! Ik heb gewoon zin om een candy weg te geven. Misschien komt het omdat het bijna Valentijn is. Maar het gaat nog wel even duren voor ik de Candy ga weggeven. De candy zelf is nog een verassing. Maar het zal zeker de moeite waard zijn. En naar mate er meer mensen mee doen maak ik er 2 Candy's van!
De candy duurt tot 21 maart en 22 maart maak ik bekent wie de winnaar of winnaars worden.

Ok, wat moet je doen om kans te maken op een candy?

- Vermeld mn candy op je blog (mag gewoon in je sidebar)
- Het zou leuk zijn als je volger word.
- En laat even een reactie achter onder dit bericht.

Liefs mariska

35 opmerkingen:

  1. jahoeeeeeeeeee ben ik de eerste?? Nou meid, ik doe zekers mee, ben net als zovele gek op verrassingen enne volger ben ik al :-) LIefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook graag mee!Dankjewel voor deze kans!Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi mariska,

    Ohhhhh wat spannend zeg, ik doe ook een mee hoor word er nieuwsgierig van haha.
    Dank je wel alvast voor deze kans.

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi,Mariska!Please count me in! I am a follower and I put a link on my sidebar.
    Greetings from Russia,
    Ukka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een candy, wat leuk! Ik doe zeker mee, volger ben ik al een tijdje en ik zal je linken in mijn sidebar ;)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Mariska:)
    tuurlijk doe ik ook mee:) ik vind het leuk dat jou candy een verrassing blijft,
    ik ben al een tijdje een volger dus op die knop hoef ik niet meer te klikken;)
    je candy staat intussen ook in mijn zijkant van mijn blog:)
    groetjes nonna en wens iedereen veel succes:)
    http://nonnashobbystime.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben gek op verrassingen en volger was ik al dus ik doe mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Mariska whow zeg leuk een candy en wat spannend zeg . Ik vind het leuk om met je candy mee te doen. Heel veel plezier met je reacties. Ik zet hem in mijn side bar.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi,

    wat spannend ik doe graag mee met deze candy
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ook ik wil wel meedoen!
    Denk je nog even aan m'n afdrukjes?

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Mariska,
    altijd leuk zo'n verassing :) IK doe dan ook graag mee en heb de link op mijn blog staan.
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey meissie;

    Ik ben al je volger.
    Maar wat super leuk dat je een candy weggeeft!
    Ik neem hem natuurlijk van je mee.
    Hij staat nu in de sidebar van mijn blog met een link terug naar jou!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi mariska leuk dat je weer een candy gaat geven helemaal te gek ik zou graag weer een kansje willen wagen groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk!! ik doe mee. ik ben lid van je blog geworden en er staat een link van je candy in mijn sidebar! Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Mariska

    Graag doe ik mee met je candy, volger ben ik al
    Zelf scrap ik nog niet zolang maar vind het erg leuk en leerzaam wat ik allemaal bij iedereen op der blog zie
    Ben zelf nog maar pas een blog begonnen dus alles is nog een beetje nieuw voor me
    Heel veel succes met je candy enne ik doe graag me
    p.s ik heb de link in mijn side bar gezet

    groetjes Miranda...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hoor een candy! En vooral een verassingscandy! Ik doe graag mee. Bedankt voor de kans.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi
    ik heb nog nooit een candy mee gedaan dus ben erg benieuwd want ben nog zo jong dus ik doe ook mee aan de candy en vind het erg spannend want ben pas 9 jaar

    liefs kevin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk en nog wel een verrassing

    Grietjes Arkina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Hoi,

    Ben net volger geworden en heb sinds 16 februari ook een blog aangemaakt, dus het is allemaal nog nieuw voor me. Weet ook nog niet zo goed hoe het allemaal werkt. Vind het wel een leuke kans om aan je candy mee te doen.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Mariska, wat super een candy giveaway! Daar wil ik wel een kansje op maken natuurlijk!

    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi mariska, ik ben volger geworden en heb je candy in mijn blog gezet, geweldig met je nieuwe job als lid bij het dt team, en wat gaaf een verrassing candy, ik waag een poging
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Mariska,

    Ik zie dat je ook een candy hebt. Leuk hoor. Ik wil ook graag meedoen en zet m in de side-bar op mijn blog.
    Groetjes,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg leuk zo'n verrassingscandy! Ik ben een volger en de link staat in m'n <a href="http://scrapannelies.blogspot.com> sidebar </a>. Groetjes uit België, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hallo

    Nou ik doe mee hoor een verrassing pakket.Spannend,volger was ik al.
    succes er mee.

    http://yvonneshobbystime.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Mariska,

    Ik hou wel van verrassingen!!
    Ik heb je candy in de sidebar van mijn blog
    geplaatst.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi mariska
    ik ben volger geworden en heb je candy in mijn blog gezet en wat spannend allemaal
    en wat een mooie creatie,s heb jij
    groetjes en een fijen weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Mariska,
    Ook ik ben volger. En ik hoe ook wel van verassingen.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Mariska,

    Heb net even je creaties bekeken en ben meteen volger geworden!!

    groetjes,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Mariska
    Wat een leuk zo'n verrassings candy ik doe heel graag mee want ik ben echt benieuwd wat er in
    zit ik ben gelijk volger van je geworden

    gr ehtty

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Mariska,

    Ik heb mij aangemeld als volger van jou blog, ik zal mij even voorstellen ik ben Peter en ben al sinds drie jaar scrapfanaat,zie ook mijn blog. www.scrapfanaat.blogspot.com ik zal jou candy op mijn blogplaatsen

    Gr Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ben erg wil winnen candy. Maar ik ben uit Rusland. U kan deelnemen? Link hier naar links http://happyblondy.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk ik doe zeker mee! Groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia public the post and slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
    Hugs, rosa
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it

    BeantwoordenVerwijderen
  34. leuk zo een verrassingscandy. Natuurlijk wil ik een kansje wagen
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa