Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 20 maart 2010

Een nieuw kaartje en mn koopjes van de beurs

Ben een beetje laat met mn koopjes showen van de beurs van vorig weekend.
Maar beter laat dan nooit!! Heb het zo ontzettend druk gehad dat ik er gewoon even geen tijd voor had gehad. Ik was er zaterdag heen geweest samen met mn ouders. Mn vader gaat ook elke keer mee omdat mannen gratis mogen. En stiekem ook een beetje voor de gezelligheid, al zou hij dat nooit toegeven. hahahah.
Hier zijn de koopjes!!


















En ik kreeg laatst van Richelle een vriendin van mij de subtiele hint dat ze mn kaartjes zo mooi vind. hahaha! Ze maakt zelf geen kaartjes, maar scrapt wel graag.
Dus toen dacht ik, laat ik van een van mn nieuwe stempeltjes een schattig kaartje maken. En ik vind dat het wel gelukt is. Al zeg ik het zelf.
Ben benieuwt wat jullie er van vinden!


13 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje hoor. Die stempel heb ik vorige week op de beurs gekocht. Echt een lieverd. Ik vond de beurs ook erg leuk!

    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk kaartje Mariska, en wat een leuke spullen zeg.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey meissie

    Wat heb je leuke spulletjes gekocht!
    Je kaartje is schattig!
    Lief stempeltje wat je hebt gebruikt.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super scrappies , mooi hoor en ja ik heb ook van die lieve vriendinnen die stille hintjes geven hahaha, mooie kaart hoor veel plezier met je spullentjes xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen heb je op de beurs gekocht
    en je kaartje is schattig !!!
    Groetjes Miranda...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wouw mariska
    wat een super leuke spullen heb je gekocht zeg
    erg gaaf
    je kaartje is ook weer erg leuk
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke spullen heb je weer gekocht meid en wat zal je vriendin blij zijn met het kaartje want ik vind het super leuk, erg leuke afdruk is het..liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Ohhh wat een schattig kaartje zeg, zal ze denk ik wel erg leuk vinden hoor!
    Heel lief.

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind je kaartje helemaal super zeg en idd het stempeltje is echt een sweety
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk! En wat een mooie spullen heb je gekocht!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Mariska!
    Wat een leuke kaartjes maak je,
    en veel plezier met je nieuwe aankopen.
    Bedankt voor je lieve berichtje!
    En ik wens je veel succes met mijn blogcandy! ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave aankopen! Heel veel plezier ermee en je kaartje is prachtig hoor xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een lief kaartje zo met die zachte tinten en dat superschattige stempeltje! En wat een mooie aankopen! Ik ga dit wknd nr Zeist, nr de Art Specially...benieuwd waarmee ik thuis ga komen hahaha...Binnenkort wr een keertje een afdrukjes ruil doen?

    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa