Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

dinsdag 23 maart 2010

Een nieuw kaartje =)

Afgelopen zondag heb ik voor een kaartje gemaakt voor mn blog vriendin Winnie!
Hij kon er nog niet eerder op dan vandaag, want vandaag heeft ze hem binnen gekregen.
In eerste instantie vond ik het papier te druk bij elkaar gecombineerd. Maar naar mate je er langer naar kijkt vind ik het wel een leuke combi.
Benieuwt wat jullie er van vinden!!

16 opmerkingen:

  1. Hey Mariska!

    Wat een schatje weer. Mooi ingekleurd ook, misschien dat je het wat te druk vindt door de bloemen in het achtergrondpapier? Mij stoort het echter niet hoor :)

    Knuffel, Cheryl x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg leuk!! Mooi papier heb je gebruikt en het stempeltje is een schatje! x marley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey mariska
    ik vind hem echt super leuk geworde
    vind hem helemaal niet TE druk;)
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo mariska. wat een lieverdje zeg, erg leuk hoor groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. te druk..helemaal niet het heeft wel wat vind ik,..een keer wat anders dan anders en daar hou ik wel van..liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het absoluut niet te druk, gewoon een vrolijk kaartje
    Lief stempeltje !!!

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. is wel weer een schatje geworden
    leuk stempeltje ook

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en bij mij staat hij nu thuis te schitteren op het dressoir :) word er helemaal vrolijk van als ik er naar kijk!! helemaal geweldig :) heel erg dankjewel!!

    liefs winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind je kaartje helemaal leuk en vrolijk geworden, ze zal er denk ik weg blij mee zijn.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey meissie

    Is idd wel heel leuk geworden!
    En ik vind hem niet te druk hoor!
    Zoals je weet ben ik ook wel van de drukkere kaarten, hihi.
    En de Greeting Farm zijn zowiezo al heel erg schattig!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik houd wel van dat drukke, vind je kaartje erg leuk geworden ook een schattig stempeltje! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mariska wat een schatje is je kaartje en zo lief.
    Een fijne dag.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het pappier absoluut niet te druk met elkaar! Het is een hele leuke en frisse kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke combi. De bloemetjes maken het ook helemaal af!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel erg leuk en zeker niet te druk hoor, lekker vrolijk!

    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa