Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 8 november 2009

Een Magnolia Kaartje

Wat is het toch heerlijk om lekker op zondag middag in je huispak en een kop thee aan de knutsel te gaan. Niets moet en alles mag, behalve de hond uitlaten ;) Maar dat is niet erg. En ik heb weer eens lekker een magnolia kaartje gemaakt!
Ben benieuwt wat jullie er van vinden!! Ojah, volgende keer zal ik eens proberen om wat af te wijken van telkens al dat roze! Hahahah, iets minder voorspelbaar ;)





Liefs Mariska

15 opmerkingen:

  1. Ja, ik vind hem weer leuk !!
    Heerlijke kleurtjes ook :) Cute !

    Liefs, Nyna x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi meid,

    weer zo'n mooi kaartje en wat betreft het roze, het hoord gewoon bij je
    heerlijk om zo lekker te kunnen freubelen,
    Ik ben weer de tuin in gemoeten om de rest van de tuin af te maken en ook de winterhok van ons konijntje weer om zijn plek zetten voordat de nachten te koud gaan worden.
    Ik probeer vanavond nog lekker te freubelen en dan hopen dat het zo woensdag is zodat ik lekker na de beurs kan. heb er erg veel zin in.

    fijne dag nog
    liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Erg he steeds dezelfde kleuren haha ken het vind het ook zo lastig en verval vaak in hetzelfde.
    desondanks vind ik het een mooi kaartje hoor!

    groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey mariska
    wouw wat een snoesje zeg
    erg leuk dta stempeltje is ook erg leuk;) heb hem zelf ook hihi:P
    ik ben ook heerlijk aan de freubel in me huispak heerlijk alleen zit ik in de kerststemming met lekker veel glitters en bling bling hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach meiske toch, ik blijf ook vaak hangen in roze, paars en zwart wit, je hebt nou eenmaal favoriete kleuren toch?! Ik vind hem weer ontzettend leuk geworden!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mariska!

    Wat een geweldig kaartje, ik heb eigenlijk helemaal geen problemen met roze haha!

    Gelukkig ben je weer beter;)

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig, zo was mijn zondag ook! Wel koud, maar heerlijk met de hond op de hei.
    Superleuke kaart Mariska!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat erg steeds dezelfde kleur...lekker verder gaan zou ik zeggen...liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mariska,

    Leuk dat je even langskwam wippen en bedankt voor je compliment. Jij hebt een prachtig blog hoor en je maakt hele mooie kaartjes!!!! We hebben in iedergeval 3 dingen gemeen;) ik woon ook in Gelderland, ben verslaafd aan kaarten maken en ben enorm gek op dieren.

    Groetjes,
    Ellenxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke kaart is dat geworden zeg
    nee hoor je hoeft niet te veranderen van kleur vind rose ook heel leuk en deze is zo mooi

    wou gisteren ook wat doen maar was te moe te weinig geslapen in de nacht van zaterdag op zondag
    gr jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Mariska wat een dotje je kaartje erg lief..


    liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi maris!!

    nu van mij een late reactie!! maar mijn computer besloot gisteren ook even rustdagje te nemen denk ik. ook echt toe aan een nieuwe. maar zit net als jou ook thuis dus zit er voorlopig niet in!!

    maar je had gisteren een lekker freubeldagje ingelast!! heerlijk :D ik ben beetje aan het rommelen geweest thuis. weer beetje inpakken en 's middags kwam mijn zusje langs en toen toch maar even creatief geworden.. mijn zusje op grote witte doeken en ik op kleine stukjes papier!! en vriendlief lag ziek op bed.. dus konden beneden de boel even verbouwen om goed te kunnen werken.. is nu echt improviseren nu het huis zo leeg is!! nog paar weekjes en dan zit ik op mijn nieuwe hobbyzolder!!

    maar even een reactie op je kaartje want daar kwamen we voor natuurlijk!! hij is weer roze roze en ik vind hem geweldig ben alleen nog steeds verliefd op je prinsessenkaartje!!

    vandaag nog lekker aan het freubelen geweest??
    ik heb eventjes geen inspiratie dus ga even lekker rondneuzen hier en misschien komt het dan nog wel vandaag en anders morgen weer een dag he.. ga morgen bij ann knutselen. is een meisje uit oss en ben ik vorige week voor het eerst geweest en was zo gezellig dat we besloten om deze week ook maar weer te doen :D

    Liefs Winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk kaartje Mariska. Ik ken dat hoor van dat in dezelfde kleuren blijven hangen. Daar heb ik ook heel erg last van. :)

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind dat roze juist errug leuk! Mooi geworden Mariska!

    Knuf Cheryl x

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa