Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

maandag 16 november 2009

3 Awards!!!

Heej Allemaal.

Wat zijn jullie toch een lieverds!! Ik vind het zooo lief dat jullie me zoveel berichtjes sturen nu met onze opa. Dat waardeer ik echt!! Ik heb gister en vandaag lekker met ons mam wat geknutseld, dan gaat de tijd ook wat sneller enzo. Ik zal morgen foto's er van maken, want nu hebben we geen mooi licht meer.

En ik kom er ook nog eens net achter (had al iets half meegelezen) dat ik 3 awards heb mogen krijgen!! En wel van: Chantal, Sandra en Celia! Dank jullie wel lieverds!
Ik ga er morgen eens voor zitten en kijken aan wie ik ze door ga geven.

Liefs Mariska






4 opmerkingen:

  1. hoi Mariska gefeliciteerd met je awards je verdient ze.

    liefs ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai meid,
    Hoe is het nu met je? gefeliciteerd met de awards, je verdient ze! xx marley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en ben blij dat het wat beter gaat.
    Ik had je ook al deze awards gegeven maar, wilde je niet storen zeg maar aangezien je die dag of de dag erna het berichtje plaatste over je opa.
    Je verdient ze hoor!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt ze verdiend hoor
    hoe gaat het met je??

    gr jacinta

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa