Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 1 november 2009

Alweer een Award!! Super!!!

Wauw!! Ik heb al weer een Award gekregen, en wel van Chantal, Kimmie en Nyna heb ik deze award gekregen!! T duurde wat langer om hem als bericht op mn blog te zetten omdat er een mega lange vragenlijst aan zat! En je mag hem beantwoorden met telkens maar 1 woord...dan moet je even goed nadenken, dus het is me niet helemaal gelukt. Hoop dat dat niet al te erg is.



En! Ik mag hem aan 5 andere mensen geven, en dat doe ik graag!!

1. Chantal (unieke-kaarten)
2. Nyna (nynadesign)
3. Kimmie (kaartjes-inspiratie)
4. Melanie (milniecreations)
5. Petra (peetjes-freubelsite)



1: where is your cell phone? broekzak
2: your hair? rood
3: your mother? Marian
4: your father? Frans
5: your favorite food? pannekoeken
6: your dream last nicht? geen idee
7: your favorite drink? thee
8: your dream/gaol? gezondblijven
9: what room are you in? slaapkamer
10: your hobby? Knutselen
11: your fear? Geen
12: wher do you want to be 6 years? ....
13: where were you last nicht? Bed
14: something that you aren't? ...
15: muffins? Lekker
16: wishlist item? veeel
17: where did you grow up? oa Wijchen (ben 22 keer verhuist, vandaar)
18: last thing you did? internetten
19: what are you wearing? kleding
20: your tv? aan
21: your pets? 2 vogels en 2 degoes
22: best friend? Saskia
23: your life? rustig
24: your mood? goed
25: missing someone? nee
26: vehicle? ....
27: something you are not wearing? sokken
28: your favorite store? hobbywinkel (en kledingwinkels ;)
29: your favorite coloer? roze
30: when was the last time you laughed? Vanmiddag
31: last time you cried? donderdag
32: your best friend? Saskia
33: one place that i go to over and over ? mn knutselhoek
34: facebook? nee
35: favorite place to eat? pannekoekenhuis ;)


Liefs Mariska

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de award Mariska! xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi mariska,

    gefeliciteerd met je award.

    liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mariska,

    Ja, het heeft me ook even gekost, want je moet in je HTML e.e.a. aanpassen. Ben je bekend met HTML?

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuur me je mailadres, dan zal ik je een copie van mijn html-sturen.

    Dan is het een kwestie van 'ontdek de verschillen....'.

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He hoi,
    Leuk dat je mijn blog hebt gevonden.En bedankt voor je lieve reactie.Dus ik ben direkt maar even bij je komen buurten;-) En jij maakt ook leuke dingen zeg.Dus tot gauw,gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa