Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

donderdag 12 november 2009

Ben er even een paar daagjes niet

Hoi Allemaal.

Ik wilde jullie even laten weten dat ik er even een paar daagjes niet of nauwelijks ben.
Ik heb net een telefoontje van mijn ouders gekregen dat mijn opa vanacht is overleden en wil er graag voor hun en voor mn zusje en broer zijn. Vooral mn zusje zal het zwaar hebben omdat ze zwanger is en we met zn alle hadden gehoopt dat hij zn achterkleinkind nog zou mogen mee maken, maar hij was te ziek. En aan de ene kant zijn we blij voor hem, want nu heeft hij geen pijn meer maar toch doet het goed pijn. Vandaar dus dat jullie even niets van me horen.
Ik probeer wel af en toe te kijken naar jullie creaties en zo. Want op de een of andere manier leid me dat wat af. Denk ik.

Liefs Mariska

16 opmerkingen:

  1. hoi mariska
    gecondoleer
    heel erg veel sterkte gewenst de komende tijd
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd meiske! Ik wil je veel kracht en sterkte wensen in de aankomende tijd!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Meiske, wat een droevig nieuws en ik kan me voorstellen dat het heel dubbel is. Ik wens jou en natuurlijk de rest van je familie heel veel sterkte de komende tijd...Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariska,
    Gecondoleerd meis, en k wens jou en je fam heel veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd en ook voor de tijd die nog gaat komen.

    Liefs Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Meid!

    Wat erg voor jullie! Ik wil je sterkte wensen en gecondoleerd natuurlijk!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel sterkte meid...

    Knuffel Cheryl x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Veel sterkte gewenst en ook al weet je dat het "beter" is toch is afscheid nemen niet leuk!
    Doe rustig aan.

    liefs marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Mariska,
    Ik wens je heel veel sterkte!
    Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi meid ,
    ondanks deze moeilijke periode hoop ik je toch een beetje te kunnen verblijden met een award of kan beter zeggen 3 awards . heb hem voor je op mijn bloggie staan.
    liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke dagen

    gr ajcinta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lieve mariska,

    gecondoleerd met het verlies van je opa!!
    heel veel sterkte!!

    Liefs Winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mariska, Gecondoleerd met het overlijden van je opa. Ik hoop dat je samen met je familie op een waardige en mooie manier afscheid kan nemen. En dat jullie aan elkaar heel veel steun hebben om dit verlies te verwerken.

    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat erg voor je,nooit leuk om een dierbare te verliezen,heel veel sterkte in deze moeilijke dagen!

    Als je tijd hebt neem dan effe kijkje op mijn blogje!
    Grtjs en beste nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gecondoleerd met het verlies van je opa Mariska en heel veel sterkte voor jullie de komende tijd.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo,

    Gecondoleerd... het blijft altijd moeilijk om een dierbare te verliezen

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Mariska,

    Heel droevig bericht hoor. Wil jou en je familie bij deze even condoleren en heel veel sterkte toewensen de komende tijd!!!

    Liefs,
    Ellenxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa