Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

donderdag 22 oktober 2009

Ik heb weer een kaart gemaakt!!

Hoi allemaal!!

Ben weer een beetje uit mn knutseldip aan het raken. Jeeej!! Dat is wel fijn! Al is deze kaart niet geworden zoals ik het graag heb gewild. Maar jah, je kan niet alles hebben he ;)
De kaart heb ik gemaakt met mn nieuwe gorjuss stempel (ben er erg blij mee moet ik zeggen), het afdrukje heb ik met paars en roze krijg een mooie rand gegeven en het naar binnen toe uitgeveegd, vond het wel een leuk effect hebben. Verder heb ik als achtergrond papiertje een rest papiertje gebruikt (dus geen idee welk merk het was), het roze papiertje komt van een papierblok van het kruidvat, de bloemen met de plaksteentjes er in komen van een beurs waar ik laatst ben geweest.





Ben erg benieuwt wat jullie van mn kaartje vinden.

Liefs mariska

9 opmerkingen:

  1. He Mariska!
    Wat fijn dat je uit je knutseldip bent;)

    Ik vind het wel een erg mooi kaartje!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey meisie,

    heel lief en schattig kaartje. :)
    Stuur maar op naar mij :P Hihi !

    Liefs, Nyna x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey mariska
    wat een leuk kaartje is dit geworden zeg;)
    die bloemetjes zijn ook erg leuk;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje hoor Mariska, fijn dat je weer uit je dip bent haha! Lief stempeltje ook.. xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. yesssssssssss ze is weer uit de freubeldip en je kaart is toppie hoor...Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mariska fijn dat je je mojo weer gevonden hebt . Je kaartje ziet er heel mooi uit. Toppie hoor!!

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi lief kaartje is dit geworden
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lieve kaart is dat geworden zeg

    groetjes jacinta

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa