Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 17 oktober 2009

2 kerstkaartjes

Het was dit jaar absoluut niet de bedoeling om kerstkaartjes te maken, en al helemaal niet om er zo laat mee te beginnen (waarschijnlijk blijft het ook bij deze :)). Maar ik vond die snoesje knipvellen zoooo leuk! Ik moest alle 4 de knipvellen hebben en ben maar begonnen met de kerstvariant er van.
Zelf was ik ook al niet van plan om 3d kaartjes te gaan maken, omdat ik nu zo'n schik heb met de stempelkaartje. Maar jah, dan loop je de pipoos in en de rest ken je wel....hahahah.
Ik heb ze wat rustig gehouden, omdat het papier al behoorlijk druk is. Het gestreepte papier is van S.E.I en het rode achtergrond papiertje is van een van de zoveeeel goedkope winkels hahaha. De bloemen heb ik laatst op de beurs gescoord, maar heb ze allemaal in een potje gedaan dus weet niet welk merk dat is.

Ben benieuwt wat jullie er van vinden.

11 opmerkingen:

  1. Oef, begin steeds meer in de kerststemming te raken, zeker met dit soort kaartjes ! Weer leuk in elkaar getoverd hoor meis ! :)

    Liefs, Nyna x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey mariska
    wat een ontzettend leuke kerstkaartjes heb je gemaakt
    ik ben zo af en toe ook aan de kerstkaartjes ik moet er nog heel wta naja moet moet ik zie wel hoever ik kom en anders koop ik gewoon wat bij:)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart Mariska!

    Waarom geen kerstkaarten dit jaar?

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariska,
    Wat leuk dat je volger bent geworden op mn blog. Ik heb me ook gelijk maar bij jou aangemeld als volger ;)

    Wat n leuke kaartjes maak je ook zeg. Grappig om te lezen dat je niet van plan was om 3d of kerstkaartjes te maken en ze dan toch maakt.
    Fijn weekend verder nog he!
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allebei heel erg leuk Mariska!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mariska;

    Schattige kaartjes!
    Die snoesjes zijn idd erg leuk, ik had ze vorige week of de week ervoor idd ook gekocht.
    Ik had alleen de rode en de blauwe.
    Daar zijn ook stempels van zag ik op internet.
    En nog dank je wel voor je reactie op mijn kaartje!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 mooie kerstkaartjes zijn dit
    heel mooi papier ook
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alhoewel ik de snoesjes echt 3x niks vind (sorry haha) vind ik wel dat je erg leuke kaartjes er mee hebt gemaakt! xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje zeg echt heel mooi!!

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt zo kom ik al steeds meer in de kerstsfeer.

    liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa