Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

maandag 5 oktober 2009

Agenda maken!!

Hoi Allemaal!

Nu had ik vandaag eens het tijdschrift hobbykaart gekocht. En daar stond een leuk voorbeeldje van een rompertjes kaart in. Nu wilde ik daar dus geen kaart van maken, maar je raad het al: een agenda. Ik heb een voorbeeldkaft gemaakt. Gewoon als uitprobeersel, maar heeft iemand tips. Want zit te denken om hem bij de schoudertjes dicht te maken. Maar dan heb je niet echt een agenda zoals hij hoort. En ik wil dan wel agenda-vulling halen. Maar dat moet ik dus waarschijnlijk allemaal op maat gaan snijden. Pffw...wat doe ik me zelf aan. hahaha! Ach het is een uitprobeersel. Als er mensen zijn die tips hebben of ervaring hier mee hebben. Laat het alsjeblieft graag weten. Ik zal alvast wat foto's van de kaft laten zien. Dit is niet het origineel natuurlijk. Maar goed...

Hier zijn de fotos!




Liefs mariska

4 opmerkingen:

  1. Haha ochjee.. idd wat doe je jezelf aan.. ik zou er niet aan beginnen.. het opmaat snijden van alle velletjes.. wat een werk! Zelf heb ik wel eens agenda's gemaakt, maar nooit echt in een moeilijke vorm waar je alle velletjes voor aan moet passen.. Ik wens je veel succes! Ik ben wel benieuwd naar het resultaat,mocht het gaan lukken. xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmmm lijkt me inderdaad een lastige klus meis! heb helaas geen tips voor je, ben tot op heden niet verder gekomen dan kaarten maken.. Maar super stoer van je dat ervoor wilt gaan!! Ben benieuwd naar het resultaat als je het af hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Mariska, dat wordt een aardige klus, maar je kunt dat denk ik wel. Ik heb met mijn receptenboek ook behoorlijk zitten vloeken, omdat het niet lukte zoals ik het wilde en uiteindelijk is het goed gekomen.

    Zet vooral door als je het echt wilt, dan komt het wel goed :)

    x Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariska, wat een leuk idee zo'n agenda! Ik zou er een rechthoekige agendavulling in doen, hoef je niet al die rompertjes te knippen.... Wel eentje die nergens uitsteekt. Vervolgens in beide schouders een gaatje (bijv. met de crop a dile) maken en er boekbindersringen doorheen doen, zodat alles bijeen gehouden wordt. De gaatjes op dezelfde plaats ook in vulling maken, zodat de ringen ook daardoor passen. Je ziet alleen bij de halsopening wel de vulling zitten. Dit kun je wel voorkomen als je de agendapagina's in dezelfde vorm knipt knipt...
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa