Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

maandag 10 juni 2013

Swap

Hoi allemaal!

Daar ben ik weer, maar ik zal gelijk met de deur in huis vallen dat ik niet mega actief meer ben op mijn kaartenblog. Dat hadden jullie vast al wel gemerkt. Misschien dat daar verandering in komt. Ik hoop het zelf wel, want ik mis het freubelen alleen ik merk dat ik de feeling weer eens een beetje aan het kwijtraken ben. Misschien komt het ook omdat ik heel erg door mijn copic's heen ben en daarom weinig nog kan inkleuren, waardoor ik ook minder graag er aan ga beginnen. Of omdat het nu even niet zo lekker loopt in mijn leven. Ik weet t niet. Maar toch heb ik iets te showen aan jullie.

Voor een paar weken geleden heb ik geswapt met Deborah en met de spullen die we elkaar hebben toegestuurd hebben we beide een kaartje gemaakt. Vandaar dat we dit nu pas op ons blog zetten, want we vonden het leuk om het te gelijk te gaan posten.

Dit zijn de spulletjes die zij mij toegestuurd had:


Wat een gaaf pakketje he?

Nou en dit is het kaartje wat ik ermee gemaakt heb:


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe, ik hoop dat het zonnetje bij jullie ook schijnt, want het is hier heel lang bewolkt gebleven maar eindelijk is hij er dan :)

Liefs Mariska

11 opmerkingen:

  1. Ooooh, Mariska! Het is echt wel megamooi geworden! Gewoon super!!! Heel mooie bloemen die je erbij gevonden hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miste je al een beetje hoor, fijn dat je er weer bent.
    Leuk zeg om zo'n swap te doen en dan een kaart met de gekregen spulletjes te maken. Je kaart is super.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke swap is dat zeg ik vind die stempel op deborah's kaart ook zo leuk ! dus als je een keer wilt swappen hou ik me aanbevolen.
    gr Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Mariska, je kaart is erg leuk, mooi kleurgebruik! Fijn dat je er toch weer even bent hier hoor! Over die copics...ik ben aan het overstappen naar de markers van Stampin Up en ik ben wel bereid wat van mijn Copics voor een klein prijsje aan je door te verkopen als je wilt. Uiteindelijk ga ik ze t.z.t. toch te koop aanbieden, maar als jij nu al interesse hebt, mag dat hoor. Laat maar weten! En kop op verder meid, ik hoop dat je snel weer inspiratie hebt en het allemaal wel lekker loopt. Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben via Deborah op je blog terecht gekomen omdat ik nieuwsgierig was naar jouw kaartje en die is ook al zo schitterend geworden, helemaal super.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hopelijk vind je snel een beetje je draai terug... maar neem je tijd, niks overhaasten hoor ! een heel erg leuk kaartje, mooi dat je elkaar wat kan inspireren, wie weet...
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Prachtig kaartje!! Maar... kijk wel uit dat je er geen last mee krijgt, met dat swappen en zeker met de afdrukken ivm de rechten. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel gaaf pakket Mariska, net als je kaart Mooi hoor! Ik wens je veel sterkte met alles, hopelijk gaat het snel weer beter met je. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa