Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zaterdag 22 juni 2013

Saturated Canary

Ik ben en blijf zo onwijs gek op deze geweldige stempels van Saturated Canary ze worden gemaakt door Krista en heb onwijs veel respect voor haar creativiteit. Ik vind het zo knap als je zulke prachtige tekeningen kunt maken en dat wij er gebruik van kunnen maken door ze te kopen.

Oke, dit lijkt misschien een praatje wat is ingestudeerd. Maar dat is het niet. Wilt niet zeggen dat ik er niet voor niets zo over ben begonnen. Ik weet niet of jullie het hebben gelezen in blogland en ik wil er verder niet te veel op ingaan, en al helemaal niet met het vingertje wijzen. (Want volgens mij doe ik het ook niet altijd even netjes via de regels. Want ik kreeg laatst nog een vriendelijke tip dat ik tijdens een swap misschien toch moet opletten met stempelafdrukjes en de copyright er van.) Maar blijft zo zonde als er zulke grote misverstanden ontstaan. Ik verwijs naar dit blogbericht. Een artiest blijft een artiest en ik vind dat hij/zij ook zeker regels mag hebben. En als wat in dit bericht staat klopt, snap ik helemaal waarom Krista tot deze maatregelen moest komen. Wat wel weer heel jammer is voor alle andere mensen die super gek zijn op haar stempels. Maar ze zijn zo goedkoop dat ik het niet erg vind om eens in de zoveel tijd er eentje aan te schaffen.

En nu genoeg hierover. Ik begon namelijk dit bericht om te vertellen dat ik een gezellig dagje heb geknutseld met een hobbyvriendin van mij, Ellen. We zijn naar Heesch geweest en hebben daar toch wat leuks weten te kopen. (helaas vergeten op foto te zetten). En ik heb gelijk even haar nieuwe stiften mogen uitproberen. Maar weet nog niet of ik ze wil gaan aanschaffen. Nou...naar lang zoeken tussen mijn stempels uiteindelijk begonnen met een super schattige stempel van saturated canary. Ze heet Princess Peanelope en is hier te vinden :)

En hier dan mijn kaartje:



Ik wens jullie allemaal een heerlijk weekend toe! Geniet er van!!
Liefs mariska

11 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf kaartje Mariska!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje! En goed dat je even aandacht schenkt aan "de regeltjes", dat kan nooit kwaad. Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Mariska, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart weer Miranda. Je hebt de prinses op de erwt prachtig gekleurd!

    groetjes en fijn weekend,
    Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart in vrolijke kleuren en een hele leuke digi. prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en vrolijke kaart Mariska! Prachtig ingekleurd ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave stempel en kaart!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, ik ben ook niet perfect en niemand is dat, en fouten maken is immers menselijk. ;)
    Goed gezegd meis, ik ben het helemaal met je eens. Het is toch ook niet eerlijk hoe ze behandeld is. En er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal, maar het is niet eerlijk als er maar 1 kant wordt verteld en dan ook niet helemaal naar waarheid. Maar goed... hopelijk gaan er naar aanleiding van dat bericht ook meer mensen dat inzien. Kan me er helemaal kwaad om maken, maar dat doen we maar niet, hahaha. Toch zonde van de energie, toch? En die kun je beter gebruiken om kaarten te maken, hihi. ;)
    En wat een mooie kaart weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa