Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 25 maart 2012

Memobord

Hoi Allemaal.

Ik ben gistere lekker de hord op geweest. Eerst naar een nichtje van mij in Boxtel en toen naar vrienden van mij in Boxtel. En wat was t een heerlijk weer. De hele ochtend had ik bij mijn nichtje op het balkon doorgebracht. En smiddags heb ik helaas wat minder zon gezien. Want toen was ik naar vrienden van mij gegaan en die hebben een inimini-balkonnetje dus dat werd geen doen om met zijn drietjes op gaan knutselen.
Dus hebben we de hele middag binnen gezeten. Maar wel met een leuk eindresultaat :D





















Tadadadaaaa!!!

En wat was het leuk om dit een keertje te maken zeg. Wel een priegel werk, vooral met die knoopjes. Maar we moeten er iets voor over hebben he? :D

Wat vinden jullie ervan?

Liefs mariska
En nog een fijne zondag!!

8 opmerkingen:

  1. Het ziet er wel heel erg mooi uit! Veel plezier van je zelfgemaakte memoryboard.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier kun je met recht trots op zijn, wat ontzettend mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt!
    Vind de kleuren ook heel mooi.
    Fijne avond nog.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit en mooi zo de uitwerking
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariska

    Dit is wel super gaaf!!
    Erg mooi gemaakt!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is een leuk memobord geworden Mariska.
    Lekker fleurig. Zonde om als memobord te gebruiken:)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf bord! Was de stof al patchwork of heb je dat ook nog zelf gedaan? Ja knoopjes, naaien, altijd leuk... :P

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa