Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

donderdag 13 mei 2010

En weer een kaartje!

Hoi allemaal!

Wat een snertweer op Hemelvaartsdag en dan ook nog alle winkels dicht. Dus was er niet veel te doen dan een luierdagje te houden en lekker te gaan knutselen.
Nou dat heb ik gedaan! Heerlijk! Hhahahaha
Ik heb een leuke sketch gevonden bij
sassy lil' sketches en ben lekker aan de slag gegaan. Het afdrukje is van Kraftin' Kimmie.

Ben weer benieuwt wat jullie er van vinden.
Liefs mariska




7 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt Mariska!

    Lekker fleurig ook.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaartje is prachtig geworden
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk,mooi papier!!Mooi gekleurd!
    Fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouw schitterend kaatje maris
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Mariska!

    wat een mooie kaartjes weer!
    Wat jammer van je reisje meis, ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent hoor... Bedenk maar zo, je kunt het reisje nog een andere keer maken, als het wat beter gaat, toch?

    Dikke knuffel Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart is ook al zo mooi! Ik hou van die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa