Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

maandag 19 april 2010

Super gave candy gewonnen!!

Jaaahoee!! Helemaal blij ben ik!!
Ik sta weer eens te stuiteren door mn kamer!!
Ik heb gewoon ALWEER een candy gewonnen!! Het moet niet gekker worden, maar dat word het wel!! Want het is een super grote candy van Bea!!





































Bea, Nogmaals hartstikke bedankt!! Ben er super blij mee. Ben nog aan het na stuiteren en heb gillend met mn moeder aan de telefoon gezeten. hahaha. Ben er echt super blij mee.

Liefs mariska

18 opmerkingen:

  1. wouw mariska
    wat een super grote en gafe candy
    gefeliciteerd
    ben benieuwd wat je ermee gaat maken
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, nou... wat gaaf zeg :P
    Van harte gefeliciteerd, niet te dicht
    bij je balkon stuiteren hoor ;)

    Liefssss Nyna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweeeeeeerrr!!! Nee hoor het is je gegund!We zijn wel allemaal stikjaloers,maar daar moet je je niets van aantrekken...LOL! Zo zie je maar dat we kritisch kunnen zijn!Hihihi.Heel veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd !!!
    Geniet maar lekker en stuiter nog maar even lekker rond
    Groetjes Miranda...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe niet meer met candys mee als jij ook meedoet hoor, jij kaapt alles weg. Nee hoor meid, het is je zo gegunt en wat ziet die prijs er gaaf uit,,,zit hier met een doekje om me mond te vegen....stuiter ze..liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Mariska wat ontzettend leuk van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met je mooie spulletjes.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een gave candy heb je gewonnen!! Gefeliciteerd.. het papier is bij hobbytijd te koop.. als je bij mij op de blog kijkt bij het berichtje dan kan je er gewoon op klikken en kom je er meteen terecht!! Zou je trouwens nog even op mijn team willen stemmen op mijn lollypop houder?? via deze link http://www.tgfllc.com/galleria/showphoto.php?photo=13811 we hebben de stemmen hard nodig om naar de finale te gaan!! Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stuiteren zou ik ook bij het winnen van zo'n mooie candy!
    Van harte gefeliciteerd en maak er veel moois mee!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bofkont dat je er bent! Nou, jij kunt voorlopig weer vooruit lijkt me met deze superleuke candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey meissie

    Hartelijk gefeliciteerd met het winnen van die candy!
    Super leuk vind ik dat voor je!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Mariska:)
    wat heb je een gave candy gewonnen:)
    heel veel plezier met je prijs.
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartelijk gefeliciteerd met het winnen van de candy. Ik zag dat je bij mij ook een kansje wil wagen en daarmee wens ik je dan ook veel succes.
    Ik ben gelijk van jou ook volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo dan, jij bent goed verwend! Geniet er mar van meid en gauw mooie dingen maken;-)
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw bofkont gefeliciteerd hoor en veel plezier ernee xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauww geen wonder dat je blij bent. Tis zeker gave blogcandy! Heel leuk!

    GEniet lekker van je nieuwe goodies :)

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik heb iets voor je op mijn blog staan
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je gewonnen Candy. Heb je al gezien dat de creaties bij HCG-DT team geplaatst zijn?? Ik mis alleen die van jou of heb ik het nu mis?

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige spullen zeg!!Super.Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa