Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

dinsdag 6 april 2010

Met trots presenteer ik jullie.....

Het knapste neefje van de wereld!







Hij is 18 daagjes te vroeg geboren. Ik kreeg namelijk zondag morgen van mn moeder een telefoontje dat het paasontbijt niet door zou gaan want mn zusje had 2 cm ontsluiting.
We zouden eigenlijk met mn zusje, zwager en mn ouders en ik bij mijn ouders een paasontbijtje gaan eten.
Maar Aydin heeft de planning in de war geschopt. Hij is uiteindelijk rond 19.00 geboren. En ik kan niet anders zeggen dat ik nog nooit zoooo ontzettend trots op mn zusje ben geweest als 4 april.
En gistere zijn we dan even op bezoek geweest, nou jah, even? De boel moest versiert worden maar we hadden niets in huis dus inproviseren. Mam had gelukkig blauwe ballonnen. Dat scheelde dan weer. En toen hebben we met blauw papier maar letters gemaakt. En de overbuurvrouw van mn zusje was net een halfjaar geleden bevallen van een zoon, dus die kwam ook al met slingers aan zetten toen ze ons buiten in de weer zag.
Ik kan niet anders zeggen dan dat het een indrukwekkende dag was geweest. Ik ben dan wel niet bij de bevalling geweest, maar de dag erna is voor mij ook heel speciaal.
En heb ik een knappe neef of heb ik een knappe neef?
Hahhaha.

Enne...die sokjes om zn handjes heeft marga gelijk erom gedaan toen hij in zn gezichtje ging krabben. Vandaar dat het er misschien wat appart uit ziet. hahah

Liefs van een super trotse tante Mariska

15 opmerkingen:

  1. wauw gefeliciteerd. je straalt gewoon helemaal meid. Ik smelt gewoon om zo'n kleintje te zien. Helaas moeten wij nog +/- 12-13 weekjes wachten.
    ik heb net iets voor je in de bus gegooit dus morgen of overmorgen zal de postbode je het wel brengen
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd meid ook aan de trotse ouders en opa en omas. Geniet ervan..Liefs Peet en trots mag je zeker zijn het is toch steeds weer een wonder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een lievurdje!

    Gefeliciteerd meid.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo tante......

    Super gefeliciteerd en wat leuk zeg!!
    Heel veel geluk voor iedereen en geniet maar net zo hard mee zeg.

    groetjes Marianne

    ps: heel mooi mannetje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd meid!!! Geniet er met z'n allen maar met volle teugen van! Ik vind het een pracht mannetje!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey meis,
    van harte gefeliciteerd met dit lente-cadeautje!
    Ook aan je zus en zwager felicitaties!

    Nou tante Mariska, verwen die knappe neef van je
    maar goed ;) Ik weet zeker dat dat gaat lukken!

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd meis .wat een mooi ventje zeg, groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey tante Mariska! Je hebt een superschattig neefje!!! Van harte gefelciteerd!
    Prachtige naam ook Aydin!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Mariska! Leuk he, tante zijn :) Weet er alles van en over 3 weken word ik opnieuw trotse tante :)

    Geef je ook felicitaties aan je zusje en schoonbroer door? En je ouders natuurlijk!

    Liefs, Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geniet van ieder moment.

    van harte

    gr sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heey maris
    wat een super leuk nieuws
    schitterende foto;s ook
    gefeliciteerd met je knappe neefje;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd, en je heb een bijzonder knap neefje :)

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd wat super leuk !
    Ik heb iets voor je op mijn blog.
    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd hoor Meis! Ok natuurlijk voor je zus en jullie fam! Wat een lieverd! Ennuh ben jij dat met zwart haar?? Staat je goed!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa