Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

maandag 29 april 2013

Magnolia kaartje

Hoi allemaal,

Voor een paar dagen geleden heb ik wat stempel afdrukjes met een van mijn hobbyvriendinnen geruild. Ik vond dat ze zulke leuke stempels had van magnolia, en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt mega fan van magnolia ben. Maar het begint er langzaam aan wel in te kruipen. Want sommige zijn toch wel erg leuk hoor.
Waaronder ook deze:



Wat een super leuk stempeltje is het he? En vond het ook wel weer een keer leuk om een pocket kaart te maken. En nu zag ik toevallig dat ik aan 2 challenges mee kan doen. Want bij Simply Magnolia hebben ze als challenge pocket card en bij Ribbon girls is de challenge een magnolia stempel en een die cut. Dus ik dacht, daar gaan we eens aan meedoen.
Simply Magnolia
Ribbon Girls

Nou dat was mijn kaartje voor vandaag. Sommige van jullie hebben hem al op facebook gezien. Maar wilde niet meerdere berichtjes op mijn blog zetten op een dag. Vandaar dat ik het nu heb gedaan :)

Ik wens jullie een fijne maandag toe!
Liefs mariska

12 opmerkingen:

  1. Prachtig je kaart en leuk model
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat is die leuk geworden zeg, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is lovely Mariska. A very pretty card.
    Hugs
    Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en lief kaartje Mariska
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so pretty...love your choice of colors and coloring...sohappy to see you at simply magnolia just wonderful....
    hugs
    lizzi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww wat gaaf papier, schitterend model, kortom een super kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't Is een cutie en ja de Magnolia'tjes zijn vaak erg schattig !
    Leuk modelletje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaartje! Heel lief en schattig met mooi papier en een lief magnolia. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nogmaals, het is een prachtige kaart! En ik ben ook niet helemaal fan van Magnolia, maar deze stempel vind ik ook geweldig!!! :-)
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie Pocket kaart Mariska, de vlinders passen er perfect bij :D!
    Leuk dat je mee doet bij Simply Magnolia!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a cute card! Simply stunning!
    Thank you for joining us at the Simply Magnolia challenge. Hope to see you again soon!
    Hugs,
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa