Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 10 februari 2013

Boekenlegger

Hoi allemaal!

Zoals jullie wel weten ben ik bezig met een inzamelings actie voor serious request. Als je op de link klikt lees je er meer over, misschien vind je het wel leuk om mij ook te helpen hier mee.

Maar goed, daarvoor heb ik dus een boekenlegger gemaakt. Dat is weer eens wat anders dan een kaartje he. En ik heb hiervoor het leuke stempeltje Priscilla gebruikt van Kraftin Kimmie.

Ik ben erg benieuwt wat jullie er weer van vinden. En nog bedankt voor jullie reacties op mijn vorige berichtje.

Fijne zondag allemaal!
Liefs mariska

8 opmerkingen:

  1. Heel erg gezellig je boekenlegger
    Groetjesf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous bookmark^_^
    Wonderful image ^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke boekenlegger Mariska
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw boekenlegger is heel gaaf geworden, leuke digi en mooi modelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een hele leuke boekenlegger met natuurlijk ook een fantastische stempel. Past er heel goed bij! :-)
    Iedereen wil er wel zo eentje.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Mariska, deze is wel super leuk hoor! Gave digi ook, toe toepasselijk! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhhh wat is hij mooi!! echt super gaaf dat je zo hard je best doet voor het goede doel!! Ik vind de tekst trouwens geniaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mariska, ik kwam net je blog tegen, wat een leuke dingen maak je zeg! Ik vind deze boekenlegger echt superleuk, die stempel staat hoog op mijn verlanglijstje! Ik lees zelf ook graag en geef vaak boeken cadeau dus dan is deze erg toepasselijk. Je hebt er een nieuwe follower bij hoor! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa