Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 18 november 2012

Fairy tales

Hoi allemaal!

Ik ben de laatste tijd best druk, vandaar dat ik zo weinig in blogland ben.
Maar ik heb vandaag weer een kaartje voor jullie, die heb ik al eventjes geleden gemaakt, maar nog niet op mijn blog gezet. Dus ik dacht, die ga ik gebruiken voor een challenge.
En wel die van: Saturated Canary! Het thema is Fairy tales. En ik zag dat het stempeltje een prinses is (perfect dus voor dit thema), Princess Rose Red, vandaar dat ik haar graag aan deze challenge wil mee laten doen. Ook wil ik met deze kaart aan de challenge mee doen van Heck of a challenge het thema is 50 shades autumn.



Ik heb haar lekker een herfstige look gegeven en verder heel rustig gehouden. Wat vinden jullie er van?

Fijne zondag!
Liefs mariska

14 opmerkingen:

  1. Wat heb je een schitterend kaartje gemaakt Mariska!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Mariska
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje!
    Ook je vorige kaartjes zijn heel mooi.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, mooi papier heb je gebruikt. Leuk idee om die blaadjes onderaan het afdrukje te plakken.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hiya hun this is gorgeous, such beautiful autumn colours, love how you have placed her in the fallen leaves, thanks for joining us at saturated canary, big huggies June xxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Mariska, heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi dear Mariska, Wonderful card and This image is gorgeous:)
    You can partecipate in the our challenge: Hech of a challenge, This mounth is ' 50 shades of brown' :))
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie herfstkaart heb je gemaakt, zo leuk die miniblaadjes eronder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi sweetie this is just stunning, love your take on our challenge, thanks for joining us at Saturated Canary this time, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a pretty card hun love the warm autumn colours.

    Thank you for joining us at Saturated Canary, hope you will join us again hun.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful fall card and what a perfect SC image to use as well. The leaves add a lovely Autumn feel to it too!

    Thank you so much for joining our challenge and sharing your wonderful talent and creativity with us at Heck Of a Challenge.
    Lisa xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa