Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

maandag 16 januari 2012

Kaartje voor mijn moeder & nieuw blog

Hoi allemaal.

Dank jullie wel voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaartje.
Dat doet me altijd goed om te lezen:D
En ik nog een kaartje die ik aan jullie zou laten zien. Die voor mijn moeders verjaardag. Ik vond hem net in mijn mailbox. Dus wilde ik hem meteen aan jullie showen. Hij is wat overbelicht maar dat maakt vast niets uit.



















Ik vond de tekst stempel helemaal t einde! En zo leuk voor een verjaardags kaartje. En natuurlijk heb ik weer met de pearlpen gewerkt. En het gaat steeds beter :D

Ook wilde ik jullie over mijn nieuwe blog vertellen. Ik ben de laatste tijd helemaal verslaafd aan lezen geworden. En nu zag ik via www.goodreads.com dat er heel veel lezers blogs bij houden en daar over boeken vertellen. Dat vond ik ook wel erg leuk om te doen. Dus daar ben ik gistere mee gestart. Dit is het blog Mariska's books & reviews. Als je zelf ook graag leest word dan vooral volger. En als je het leuk vind om gewoon mijn andere blog te volgen dan mag je uiteraard ook volger worden.

Ik wens jullie nog een fijne maandag, geniet van het mooie weer.
En tot snel!

Liefs mariska

4 opmerkingen:

  1. Wowww wat een beauty, super mooie kleuren en zo prachtig stijlvol!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, ik heb helemaal geen tijd om te lezen! Ben al blij als ik de krant uit heb.
    Je kaartje is leuk, die tekst is inderdaad grappig.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje heb je gemaakt voor je moeder Mariska!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa