Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 11 december 2011

You're just my cup of tea


















Even geen kerstkaartje maar even iets heel anders. Ik kwam deze vellen tegen in de hobbyhara in Wijchen. Debby wilde er namelijk eventjes naar toe en ik had geen geld mee. Ik heb namelijk te veel hobby spulletjes en de laatste tijd ook te veel uitgegeven dus vond ik dat ik niets nodig had. Tot dat ik deze theekopjes, koffiekopjes en taartjes tegen kwam op 1 vel. En toen had ik Debby even lief aangekeken of ik even haar portemonee mocht gebruiken, en dat mocht!! Hahhaah. Ik helemaal blij natuurlijk. En toen ben ik gistere gezellig bij Debby wezen knutselen en heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb nog een kaartje gemaakt, maar die ga ik van de week pas plaatsen. Die is namelijk voor een vriendinnetje van mij die geregelt op mijn blog komt kijken en de kaart is nog niet verstuurd. En ik zou het zonde vinden als ze die dan al ziet voor ze hem heeft.


Ook wil ik jullie even mijn kerstboom zien. De voorgaande jaren had ik zwart/wit en zilver in mn boom. Maar vorig jaar na de kerst had ik zin in een totaal andere kleur en heb ik wat mooie ballen gekocht. Afgelopen week had ik er nog wat tierelantijntjes bij gekocht en nu staat mijn boom :D






















Wat vinden jullie er van? Ik vind hem erg chique, al zeg ik het zelf.
Ik wens jullie nog een leuke zondag toe en tot snel!!

Liefs mariska

14 opmerkingen:

  1. kan me voorstellen dat je dat velpapier mooi vind, ik vind het ook super en zou ook meteen inslaan..je kaart is chique net als je boom....jij ook een rustige zondag..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje en ook een heel gave boom! Zou zo bij ons interieur passen met dat paars. Fijne zondag meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind de kaart helemaal super!
    Zo'n vel stickers lijkt mij ook wel wat!
    Je Kerstboom ziet er ook goed uit.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Mariska.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kerstboom ziet er mooi uit hoor.
    Bij ons staat ie in de standaard en aan het eind van de dag is ie (als het goed is )ook versierd.
    Het wordt vooral zilver.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Mariska, en wat een mooie boom! Ik ga de mijne vanmiddag maar eens optuigen :)

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje Mariska
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt en je boom is prachtig past ook nog eens perfect op je blog!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mariska

    Ik vind je kaart heel mooi!
    Echt een heel mooi vel en de kleurencombinatie is super.

    Je kerstboom ziet er overigens heel gezellig en sfeervol uit.
    Geniet van deze mooie tijd!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje en je kerstboom is inderdaad erg chique !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. geweldig kaartje!...mooie boom....hij zal niet veel water drinken zo te zien hihi...fijne dagen alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een prachtige kaart geworden Mariska!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa