Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 2 oktober 2011

Een opdracht kaartje

Hoi allemaal.

Wat een heerlijke nazomer hebben we he? Ik hoop stiekem dat het nog iets langer aan houd maar dat zal wel niet zo zijn (we wonen niet voor niets in nederland hahah)

Ik was vorige week al bezig met een kaartje die ik in opdracht van een collega moest maken. Haar broer word 50 en daar wilde ze een leuke kaart voor hebben. Nou was ik aan het tellen gegaan en kwam er dus logischerwijs achter dat hij uit de jaren 60 komt. Nu dacht ik, zijn dat niet de jaren van de vetkuifen?
Daar heb ik namelijk een heel leuk bijpassende stempel bij. En wel van Danny van kraftin kimmie.

En daar ben ik vandaag op mn balkonnetje mee verder gegaan.

Dit is t eindresultaat geworden en ik moet zeggen dat ik er echt tevreden over ben. Nu hopen dat mijn collegatje dat ook is. *fingers crossed*





















Het klokje heb ik nog eens extra onder de loep genomen omdat je hem niet goed op het kaartje ziet. Het papier is van Graphic 45 en het klokje weet ik zo gauw niet meer, want die heb ik al weer eventjes.

Ik wens jullie nog een fijne avond voor de werkweek weer mag beginnen.

Liefs mariska

13 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Mariska !
    Heel leuke afbeelding en tof papier !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig
    en leuk dat klokje erbij
    GROETJES

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart, erg leuk zoals je er over nagedacht hebt. Prachtig resultaat.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gave kaart heb je weer gemaakt Mariska, leuke stoere stempel en het papier is ook prachtig.
    Je armband vind ik helemaal geweldig, echt schitterend!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart Mariska.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart mariska
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Mariska.
    Grappig zo met die stempel en dat klokje ja de tijd tikt door hihihi.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk mannenkaartje, super stoer.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldig stoere kaart is dit zeg! helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooohhhh hes so cool Mariska card and the design is fantastic
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. he is so cool Mariska...beautifully coloured and I love the design its perfect for him
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. he is so cool Mariska...beautifully coloured and I love the design its perfect for him
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa